کد خبر : 1995079 | 26 دی 1402 ساعت 22:05 | 34.3K بازدید | 7 دیدگاه

الشارجه قرارداد قاتل بارسلونا را فسخ کرد (عکس)

الشارجه و کاستاس مانولاس بر سر فسخ دو طرفه به توافق دست یافتند.

الشارجه قرارداد قاتل بارسلونا را فسخ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای جذاب ادنوک لیگ در تابستان گذشته، پیوستن کاستاس مانولاس به الشارجه بود. تیم اماراتی برای تقویت خط دفاعی خود به سراغ این بازیکن یونانی رفت و او را به خدمت گرفت که ویدیو معارفه او با یک شیر نیز حسابی خبرساز شد.

با این حال، خرید مانولاس چندان به کار الشارجه نیامد و این بازیکن نتوانست انتظارات را در ترکیب تیم اماراتی برآورده کند و امسال نیز شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از شارجه به گوش می رسید ولی در نهایت مانولاس در این تیم ماندنی شد.

با اینکه این بازیکن در پنج هفته ابتدایی در ترکیب اصلی به میدان رفت اما مصدومیت و سپس نیمکت نشینی سبب شد تا او در هفت دیدار اخیر تیمش، تنها 57 دقیقه به میدان برود و همین موضوع زمینه های جدایی او را رقم زد.

1979507

در نهایت نیز امشب باشگاه الشارجه به صورت رسمی و با انتشار اطلاعیه ای، از جدایی مانولاس خبر داد. شارجه اعلام کرد که پس از توافقی دو طرفه، قرارداد این بازیکن یونانی فسخ شده و برای او در آینده آرزوی موفقیت می کند.

دوران طلایی مانولاس به حضور در رم بازمیگردد. جایی که او 206 بار برای جالوروسی به میدان رفت و مهمترین گل زندگی اش را در کامبک فراموش نشدنی رم مقابل بارسلونا به ثمر رساندن و موجبات پیروزی سه بر صفر تیمش و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد.

دیدگاه‌ها