کد خبر : 1995094 | 26 دی 1402 ساعت 23:10 | 71.2K بازدید | 56 دیدگاه

تنها دوست ژاوی در بارسا: همه موافق اخراج جز یک نفر

پس از نتایج ناامیدکننده ژاوی در بارسلونا، حالا در هیئت مدیره او فقط یک حامی دارد: خوان لاپورتا.

تنها دوست ژاوی در بارسا: همه موافق اخراج جز یک نفر

به گزارش "ورزش سه"، آینده ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا به شکل فزاینده‌ای متزلزل به نظر می‌رسد، به ویژه پس از شکست تحقیرآمیز ۴-۱ روز یکشنبه مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا.

با این وجود، به نظر می‌رسد که این مربی ۴۳ ساله فعلا در سمت خود باقی بماند. این به این دلیل است که ژاوی از حمایت کامل خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، که همچنان به پروژه‌ای که بارسلونا و ژاوی در حال جلو بردن آن هستند، اعتماد دارد، برخوردار است.

با این حال، همانطور که مشخص است و رسانه‌ها گزارش داده‌اند، او تنها کسی است که به ژاوی اعتقاد دارد. بقیه اعضای هیئت مدیره بارسا ایمان‌شان به مربی اسپانیایی را از دست داده‌اند.

1979533

این موضوع شامل دکو، مدیر ورزشی تیم نیز می‌شود. او از رافا مارکز، سرمربی تیم B بارسا، برای انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم اصلی حمایت می‌کند. لاپورتا هم ترجیح می‌دهد در صورت اخراج ژاوی، رافا مارکز هدایت تیم را بر عهده بگیرد اما حداقل در حال حاضر، این اتفاق نخواهد افتاد زیرا رئیس باشگاه که حرف آخر را می‌زند همچنان به ژاوی اعتماد دارد.

شکی نیست که فشار زیادی روی ژاوی است تا هر چه زودتر بارسلونا را از بحرانی که در آن گرفتار شده خارج کند. با این حال، با توجه به حمایت‌های لاپورتا، به نظر می‌رسد که او زمان کافی را برای عملی کردن ایده‌‌هایش برای نجات بارسا را به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها