کد خبر : 1995106 | 26 دی 1402 ساعت 23:43 | 25K بازدید | 96 دیدگاه

حسرت عمانی‌ها: چه گل بدی خورد تیم برانکو! (عکس)

بازیکنان عمان در کلیدی‌ترین زمان مسابقه روی اشتباهاتی که داشتند گل دوم را دریافت کردند.

حسرت عمانی‌ها: چه گل بدی خورد تیم برانکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، عمان در حالی که با کسب تساوی مقابل عربستان می‌توانست با پیروزی‌های پرگل مقابل دو تیم دیگر گروه حتی به عنوان صدرنشین صعود کند در دقایق پایانی روی یک ضربه کرنر دروازه‌اش را بازشده دید تا حالا عربستان دست بالا را برای صدرنشینی گروه داشته باشد.

عمانی‌ها هرچقدر در نیمه نخست دفاع سازمان یافته و منظمی داشتند در یک سوم پایانی مسابقه اشتباهات زیادی انجام دادند و تنبیه شدند، گل دوم عربستان مجموعه‌ای از اشتباهات بازیکنان عمان بود که در مقابل تیم زخمی مانند عربستان قطعا بدون جواب گذاشته نمی‌شود.

1979556

اشتباه اول بازیکنان این تیم روی کرنری اتفاق افتاد که می‌شد تبدیل به کرنر نشود و توپ در اختیار بازیکنان عربستان نباشد، اشتباه دوم در یارگیری بازیکنان عمان بود که در ابتدا جایگیری مناسبی نداشتند و در ادامه بازیکنی آفساید را پرکرد که چند ثانیه قبل از گل وسط محوطه جریمه بود و با تعقیب مهاجمی که شانسی برای دریافت توپ نداشت خط آفساید عمان را پر کرد.

یکی دیگر از تصمیمات اشتباه بازیکنان عمان در لحظه کرنر چینش نفرات در محوطه بود، حضور بازیکن کوتاه قامت در نزدیکی تیر دو و قلب دفاع عمان باعث شد که دو ضربه سر پیاپی توسط بازیکنان عربستان زده شود و در نهایت دروازه این تیم توسط علی البلیهی باز شود.

البته با این شکست هم عمان همچنان شانس بالایی برای صعود دارد اما شکست یا تساوی مقابل عربستان می‌توانست از آنها یک تیم شگفتی‌ساز بسازد که با روحیه بالاتری در ادامه مسابقات به زمین ‌می‌رفتند.

دیدگاه‌ها