کد خبر : 1995107 | 27 دی 1402 ساعت 05:50 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

از بنتو و جانشینش تا مرد جام جهانی ۲۰۱۸

روند سینوسی کره‌ای‌ها در جام ۲۰۲۳

در میان ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا، ۵ نفر به فوتبال کره شناخت کامل دارند.

روند سینوسی کره‌ای‌ها در جام ۲۰۲۳

به گزارش ورزش سه، دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به پایان خود نزدیک شده و در این بین نکته مهمی که وجود دارد، عملکرد متفاوت سرمربیانی است که با فوتبال کره جنوبی ارتباط دارند.

تیم ملی کره جنوبی در اولین بازی از جام ملت‌های آسیا موفق شد برابر بحرین تحت هدایت یورگن کلینزمن پیروز شود تا کره‌ای‌ها هجدهمین دوره از رقابت جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کرده باشند.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی کره جنوبی که در این دوره از مسابقات تحت عنوان سرمربی فعلی تیم ملی امارات حضور دارد، توانست در جدالی جذاب تیم ملی هنگ کنگ که تحت هدایت یورن آندرسون است، شکست دهد. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که اندرسون نروژی خودش مدتی پیش به عنوان سرمربی اینچئون کره جنوبی و تیم ملی کره شمالی مشغول به فعالیت بود.

1979100

همچنین شین تای یونگ سرمربی تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ که اکنون سکاندار تیم ملی اندونزی است، در تقابل با تیم ملی عراق اگرچه توانست بازی را ۱-۱ کند اما جریان بازی باعث شد که در نهایت تیم ملی عراق با پیروزی سه بر یک موجب ناراحتی او شود.

همچنین کیم یان گون مردی که اکنون سرمربی تیم ملی مالزی است در دوره حضور پائولو بنتو به عنوان دستیار او مشغول به فعالیت بود شناخت ویژه‌ای از فوتبال کره دارد اما شکست ۴-۰ هیچ جای دفاعی برای او نمی‌گذارد.

اکنون باید صبر کرد تا دور دوم بازی‌ها برگزار شود و پس از آن مشخص شود که در نهایت چه تیم‌هایی قرار است از این مرحله صعود کند.

دیدگاه‌ها