کد خبر : 1995131 | 27 دی 1402 ساعت 07:33 | 67K بازدید | 33 دیدگاه

کشف برانکو بلای جان پرسپولیس و عمان!

عبدالرحمان غریب بازیکنی که در الاهلی عربستان زیر نظر برانکو بازی کرده بود زمینه ساز شکست پرسپولیس و عمان شد.

کشف برانکو بلای جان پرسپولیس و عمان!

به گزارش ورزش سه، عبدالرحمان غریب ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه النصر یکی از بازیکنانی است که در زمان حضور برانکو در فوتبال عربستان فرصت حضور بیشتر در ترکیب الاهلی  پیدا کرد و به یکی از استعدادهای برتر فوتبال این کشور تبدیل شد.

وینگر 26 ساله عربستان در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت و 2 دقیقه پس از ورود به میدان گل تساوی عربستان را به ثمر رساند تا این تیم از یک شکست حاشیه‌ساز و تلخ فرار کند، این بازیکن تکنیکی در دیدار رفت پرسپولیس-النصر هم در حالی که روند بازی به شکلی پیش می‌رفت که النصری‌ها در گلزنی دچار مشکل شده بودند از داخل محوطه جریمه با ضربه بغل پا دروازه‌ سرخ‌ها را باز کرد تا النصر در آن مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

1979596

برانکو پس از جدایی از پرسپولیس به الاهلی عربستان پیوست و در آن دوران عبدالرحمان غریب فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌کرد و در فصلی که برانکو سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت 28 بازی در لیگ و جام حذفی انجام داد و پس از آن به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد.

این بازیکن که توسط برانکو مورد اعتماد قرار گرفت و مراحل پیشرفت را طی کرد، در دو بازی مهم در جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا شکست‌های سختی را به برانکو و پرسپولیس تحمیل کرد.

عبدالرحمان 22 مسابقه برای تیم ملی عربستان به میدان رفته و سومین گل ملی‌اش را مقابل عمان به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها