کد خبر : 1995134 | 27 دی 1402 ساعت 01:09 | 13.1K بازدید | 23 دیدگاه

با کامبک رویایی شاگردان مانچینی

برانکو هم نتوانست طلسم عمان را بشکند

تیم ملی عمان هرگز موفق به پیروزی در نخستین دیدارش در جام ملت‌های آسیا نشده است.

برانکو هم نتوانست طلسم عمان را بشکند

به گزارش ورزش سه، سرانجام هفته اول جام ملت‌های آسیا با دیدارهای گروه G به پایان رسید. در مهم‌ترین دیدار روز اخر تیم‌های عربستان و عمان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مانچینی با کامبک لحظه آخری موفق به کسب سه امتیاز شیرین مقابل عمان شدند.

این پیروزی درحالی رقم خورد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به باز کردن دروازه حریف در ده دقیقه ابتدایی بازی شده بودند اما تجربه بالای بازیکنان و البته تغیرات تاکتیکی مانچینی در نیمه مربیان، منجر به برتری دو بر یک سعودی‌ها شد.

نکته عجیب از شکست عمان مقابل عربستان، ناکامی تاريخي آن‌ها در اولین دیدار‌های‌شان در جام ملت‌های آسیا است. به طوری که آنها در شش دوره‌ای که در جام ملت‌های آسیا حاضر بوده‌اند، هرگز موفق به کسب پیروزی در نخستین بازی  نشده‌اند و آمار بسیار ضعیف پنج باخت و یک تساوی را ثبت کرده‌اند.

عمانی‌ها که انتظار زیادی از برانکو ایوانکوویچ برای شکستن این طلسم داشتند، در نهایت دست خالی استادیوم را ترک کردند تا برای دومین دیدار‌شان مقابل تایلند حاضر شوند. مسابقه‌ای که با توجه به شکست آن‌ها مقابل عربستان، حائز اهمیت‌تر از قبل خواهد بود و باید دید در نهایت شاگردان برانکو موفق به صعود از این گروه می‌شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها