کد خبر : 1995138 | 27 دی 1402 ساعت 07:56 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

الکسار خوشحال‌ترین بازیکن مرحله گروهی! (عکس)

احمد الکسار پس از سوت پایان بازی یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان عربستان بود.

الکسار خوشحال‌ترین بازیکن مرحله گروهی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، اولین بازی ملی احمد الکسار دروازه‌بان تیم ملی عربستان به یکی از سخت‌ترین بازی‌های دوران ورزشی او تبدیل شد، این دروازه‌بان 32 ساله که زیر سایه دیگر دروازه‌بان‌های تیم ملی عربستان حضور داشت بازی‌های زیادی را در لیگ عربستان به میدان رفته بود اما فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نکرده بود.

حواشی که پیش از شروع مسابقات در تیم ملی عربستان ایجاد شد باعث شد تا روبرتو مانچینی گلر اصلی این کشور را از اردو اخراج کند و این تیم با چالش و حواشی جدی رو به رو شود.

نواف العقیدی گلر اصلی تیم النصر که محبوبیت زیادی هم در بین فوتبال‌دوستان این کشور دارد از اردو اخراج شد و احمد الکسار گزینه جانشینی او برای حضور در دروازه‌بان عربستان شد و همین موضوع فشارهای زیادی را روی این بازیکن ایجاد کرد که باید جانشین دروازه‌بانی باشد که در رقابت‌های باشگاهی و ملی عملکرد خوبی داشته است.

1979608

با تمام اتفاقاتی که افتاد او درون دروازه قرار گرفت و دروازه عربستان خیلی زود از روی نقطه پنالتی باز شد تا در اولین بازی ملی‌، اولین گل خورده‌اش را هم تجربه کند و تیم غرق در حاشیه عربستان یک نیمه را با شکست پشت سر بگذارد.

دو گلی که عربستان در نیمه دوم به ثمر رساند باعث شد تا این دروازه‌بان یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان جام باشد و تاحدود زیادی فشارها از روی او و دیگر ملی‌پوشان این کشور خارج شود و خوشحالی جالبی با علی البلیهی در انتهای مسابقه انجام دهد.

احمد الکسار در این مسابقه اشتباه تاثیرگذاری نداشت و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت اما او مثل یک بمب ساعتی است که با اولین اشتباه می‌تواند به کارش خودش و روبرتو مانچینی و حتی تیم ملی عربستان در جام ملت‌ها پایان دهد!

دیدگاه‌ها