کد خبر : 1995139 | 27 دی 1402 ساعت 01:25 | 30K بازدید | 59 دیدگاه

دور از جنجال‌های د بست: مسی آرزو برآورده می‌کند

علیرغم جنجال‌هایی که پس از مراسم دیشب اتفاق افتاد، لیونل مسی پس از تمرین امروز با یک کودک هوادار ملاقات و آرزوی او‌ را برآورده کرد.

دور از جنجال‌های د بست: مسی آرزو برآورده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیونل مسی برنده یکی از جنجالی‌ترین و پربحث‌ترین جوایز فردی دوران بازی خود شد. با اینکه انتظار می‌رفت ارلینگ هالند جایزه د بست را ازآن خود کند، اما این مسی بود که این عنوان را هم مانند توپ طلا کسب کرد.

یکی دیگر از نکات جنجال‌آفرین این بود که مجموع آرای مسی و هالند مساوی شده بود و فوق ستاره آرژانتینی به دلیل اینکه آرای بیشتری در بین کاپیتان‌های تیم‌های ملی داشت، امتیاز بیشتری را برای بردن جایزه د بست به‌دست آورد.

این تازه فقط شروع ماجرا بود. واکنش‌های منفی زیادی از طرف رسانه‌ها و هواداران به سوی مسی و کسانی که باعث شدند او به این جایزه برسد روانه شد.

1979611
1979610
1979612

لیونل مسی اما فارغ از همه جنجال‌ها واکنشی به مراسم د بست و جایزه‌اش نشان نداد. او حتی برای دریافت جایزه‌اش هم به لندن و محل برگزاری مراسم نرفت تا تیری آنری، مجری مراسم، این جایزه را با خود ببرد.

ویدئویی که ساعتی پیش منتشر شده، نشان می‌دهد که مسی بدون توجه به جنجال د بست آرزوی هواداری را برآورده می‌کند. او پس از تمرین اینتر میامی با کودک هوادار که آرزو داشته مسی را ببیند ملاقات می‌کند و او را در آغوش می‌گیرد.

دیدگاه‌ها