کد خبر : 1995148 | 27 دی 1402 ساعت 02:01 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

مثلث لیورپول، زیر نظر تیم‌های عربستانی

پس از جذب جردن هندرسون و فابینیو در تابستان گذشته، باشگاه‌های عربستانی بازیکنان بیشتری از لیورپول را هدف قرار داده‌اند، شاید این بار به صورت رایگان.

مثلث لیورپول، زیر نظر تیم‌های عربستانی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ممکن است شاهد جدایی سه بازیکنش در پایان فصل باشد. قراردادهای جوئل ماتیپ، تیاگو آلکانتارا و آدریان همگی در پایان فصل به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که لیگ عربستان پذیرای این بازیکنان است.

وبسایت لیورپول نیوز اعلام کرد که لیگ حرفه‌ای عربستان می‌تواند در پایان فصل هم تیاگو و هم ماتیپ را هدف قرار دهد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اشاره کرده بود که این باشگاه می‌تواند پس از مصدوم شدن ماتیپ کلاس خود را نشان دهد و ممکن است به همین دلیل قرارداد جدیدی به او ارائه دهد، اما همانطور که اوضاع پیش می‌رود، به‌نظر می‌رسد دوران حضور این بازیکن در آنفیلد در ماه‌های پایانی است.

استیون جرارد، سرمربی الاتفاق، اسطوره لیورپول است. او می‌تواند از روابط خود با تیم قدیمی‌اش استفاده کند و ماتیپ و تیاگو را متقاعد کند تا به لیگ عربستان بروند.

ماتیپ پس از پارگی رباط صلیبی در بازی مقابل فولام، تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود. در همین حال، تیاگو ۹ ماه است که برای لیورپول به میدان نرفته، اگرچه طبق وضعیت فعلی او نزدیک به بازگشت است.

1979634

از طرفی لیورپول به کنان ییلدیز، بازیکن جوان یوونتوس چشم دوخته است و همین موضوع باعث نگرانی یوونتوس شده است. مهاجم ترک روزهای درخشانی را با یوونتوس پشت سر می‌گذارد.

ییلدیز در بازی‌های اخیر سه گل به ثمر رسانده و حالا عملکرد او مورد توجه لیورپول قرار گرفته است. طبق گزارش روزنامه‌های ایتالیایی، یوونتوس از نفوذ یورگن کلوپ  می‌ترسد زیرا او ممکن است سعی کند این نوجوان را متقاعد کند که به او در آنفیلد بپیوندد.

یوونتوس با مشکلات مالی مواجه است، اما دیدگاه باشگاه این است که ترجیح می‌دهد بازیکنان دیگر را بفروشد و ییلدیز را که بازیکنی ارزشمند است در باشگاه حفظ کند.

دیدگاه‌ها