کد خبر : 1995152 | 27 دی 1402 ساعت 03:05 | 26.5K بازدید | 18 دیدگاه

رقیب جدی بایرن: یونایتد به دنبال ستاره بارسلونا

مدیران منچستریونایتد در حال بررسی شرایط برای جذب رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، هستند.

رقیب جدی بایرن: یونایتد به دنبال ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش آرائوخو در ترکیب بارسلونا باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت جدی شرایط او را زیر نظر داشته باشند. 

این بازیکن به یکی از مهره‌های کلیدی بارسا و ستاره‌های مورد اعتماد ژاوی تبدیل شده که حضورش در میدان در طول چند فصل اخیر کمک بسیاری به تیمش کرده و توانایی‌های متعددش باعث شده که یکی از بازیکنان جذاب خط دفاعی در اروپا باشد. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی خبر داده بودند که توماس توخل علاقه زیادی به این ستاره اهل اروگوئه دارد و به همین دلیل مدیران بایرن تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند او را هرچه زودتر به مونیخ منتقل کنند و امیدوار هستند که با او به توافق برسند. 

1979459

حالا اسکای آلمان مدعی شده است که منچستریونایتد قصد دارد برای به خدمت گرفتن این مدافع بارسلونا با بایرن مونیخ وارد رقابت شود و به زودی پیشنهادی رسمی را برای مدیران این باشگاه ارسال خواهد کرد تا شرایط جذب او را جویا شود. 

این در حالی است که مدیران بارسا پیش از این تاکید کرده بودند که هیچ تصمیمی برای فروش آرائوخو ندارند و تنها در صورتی حاضر به بررسی پیشنهادات هستند که مبلغ آن بیشتر از 80 میلیون یورو باشد و شاید همین باعث شود که یونایتد بار دیگر در پنجره تابستانی برای جذب او اقدام کند. 

دیدگاه‌ها