کد خبر : 1995165 | 27 دی 1402 ساعت 09:40 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای ستاره یووه: هر بازی برای ما فینال است

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، می‌گوید بازیکنان این تیم با هر بازی طوری برخورد می‌کنند که انگار بازی آخر است.

ادعای ستاره یووه: هر بازی برای ما فینال است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم برابر ساسولو قرار گرفت و موفق شد با سه گل این تیم را شکست دهد و روند پیروزی‌هایش را حفظ کند. 

ولاهوویچ ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل اول تیمش را روی یک شوت و یک ضربه آزاد تماشایی وارد دروازه حریف کند که تحسین بسیاری را از سوی هم تیمی‌هایش و هواداران یووه برای او به همراه داشت. 

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با DAZN اظهار داشت: «ما طوری برای هر بازی آماده می‌شویم که انگار بازی آخر است. سعی می‌کنیم در هر بازی با تمام وجود تلاش کنیم. از این که توانستیم برنده شویم خوشحال هستیم و می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم اما همیشه باید متمرکز بمانیم.»

1979657

او درباره گلی که از روی ضربه آزاد به ثمر رساند گفت: «احساس خیلی خوبی داشت. خیلی خوشحال هستم که توانستم این ضربه آزاد را به گل تبدیل کنم. گاهی انجام این کار باعث می‌شود که فشار زیادی روی شما باشد اما من امیدوار هستم که بتوانم گل‌های خیلی زیاد دیگری را به همین شکل به ثمر برسانم.

از همان ابتدای رقابت‌های لیگ گفته بودیم که هدف ما این است که کار را در بین چهار تیم صدر جدول به پایان برسانیم. قدم به قدم پیش خواهیم رفت و پس از آن خواهیم دید که کجا قرار داریم.»

دیدگاه‌ها