کد خبر : 1995166 | 27 دی 1402 ساعت 09:55 | 26.8K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: اسطوره ایتالیا در آمریکا ماندگار شد

جورجو کیه‌لینی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، پست جدیدی را در باشگاه لس آنجلس اف سی پذیرفت تا در کنار این تیم بماند.

رسمی: اسطوره ایتالیا در آمریکا ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، کیه‎‌لینی پس از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی فوتبال آمریکا و شکست در بازی فینال به همراه لس آنجلس اف سی در تاریخ اول ژانویه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به ایتالیا و همکاری با باشگاه‌های حاضر در سری آ و به صورت خاص یوونتوس و همچنین ادامه حضورش در آمریکا به گوش می‌رسید و هنوز مشخص نبود که تصمیم نهایی او چه خواهد بود. 

اما شب گذشته اعلام شد که این اسطوره یوونتوس قصد دارد همچنان به حضورش در آمریکا و در کنار باشگاه لس آنجلس اف سی ادامه دهد و از این پس به عنوان مربی پیشرفت بازیکنان قرار است در کنار سرمربی این تیم و کادر فنی کار کند. 

1968351

یکی از مالکان و روسای این باشگاه به نام جان تورینگتن با انتشار بیانیه‌ای رسمی در سایت لس آنجلس اف سی این خبر را تایید و اعلام کرد که از این پس از تجربیات کیه‌لینی در کادر فنی این تیم استفاده خواهد شد و آنها امیدوار هستند که این رهبر باورنکردنی بتواند شرایط تیم‌شان را بیش از پیش بهبود ببخشد.

به این ترتیب بحث بازگشت او به یوونتوس و ایتالیا منتفی است و باید دید که شرایط در ادامه چطور پیش خواهد رفت و آیا او روزی در کادر فنی یا مدیریتی تیم محبوبش حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها