کد خبر : 1995189 | 27 دی 1402 ساعت 11:45 | 28.7K بازدید | 13 دیدگاه

توافق نهایی: بازگشت ستاره سابق لیورپول به اروپا

مدیران آژاکس اطمینان دارند که جوردن هندرسون، ستاره سابق لیورپول، را به زودی به خدمت خواهند گرفت.

توافق نهایی: بازگشت ستاره سابق لیورپول به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته و در تصمیمی غیرمنتظره و عجیب لیورپول را ترک کرد تا راهی باشگاه الاتفاق عربستان شود و فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. 

او امیدوار بود که حضور استیون جرارد در راس کادر فنی این تیم عربستانی بتواند شرایط را تا حد زیادی برای او آسان کند اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن نتوانست با شرایط این کشور و لیگ سازگار شود و حالا به صورت جدی به دنبال جدایی است. 

زمزمه‌های جدایی او از الاتفاق در چند هفته اخیر به گوش می‌رسید و گفته شده بود که این بازیکن مشتاق است که بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد اما هیچ پیشنهاد قابل توجهی دریافت نکرد و حالا در یک قدمی پیوستن به آژاکس قرار دارد. 

1976738

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرده است که مدیران آژاکس از جذب هندرسون مطمئن هستند و مذاکرات در مرحله نهایی همچنان ادامه دارد و حتی ممکن است که قرارداد امروز نهایی و امضا شود. 

هندرسون هم مایل است که در ادامه فصل با پیراهن آژاکس به میدان برود و این موضوع کار آنها را تا حدی آسان کرده و شاید خبر رسمی پیوستن او به این باشگاه در ساعات آتی به صورت رسمی اعلام شود. 

دیدگاه‌ها