کد خبر : 1995199 | 27 دی 1402 ساعت 12:16 | 37.2K بازدید | 19 دیدگاه

صیادمنش در انگلیس؛

انتقال اللهیار از انگلیس شکست خورد

سرمربی هال سیتی به بحث جدایی ستاره ایرانی از تیمش واکنش نشان داد.

انتقال اللهیار از انگلیس شکست خورد

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از دو سال بازی در هال سیتی در آستانه جدایی قرار گرفته بود و طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر انتقال قرضی او از باشگاه انگلیسی به فورتونا سیتارد هلند به میان آمد، اما ظاهرا قرار نیست چنین انتقالی رخ بدهد.

مهاجم ایرانی هال سیتی که در زمستان دو سال قبل به هال سیتی پیوست و در دور برگشت فرصت بازی به دست آورد و در 12 مسابقه یک گل به ثمر رساند، فصل گذشته هم 19 بار در چمپیونشیپ به میدان رفت و دو گل زد و یک پاس گل داد، اما امسال شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت تا شایعه جدایی او شکل بگیرد.

صیادمنش در دور رفت چمپیونشیپ انگلیس بخاطر مصدومیت‌های متوالی و البته قرار نگرفتن در پازل تاکتیکی سرمربی هال سیتی فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورد و فقط در پنج دیدار چمپیونشیپ به کار گرفته شد تا این اتفاقات دست به دست هم بدهد و بحث انتقال قرضی او به فورتونا سیتارد هلند را به وجود بیاورد.

اللهیار که دو هفته قبل در دیدار رفت مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس در ترکیب هال‌سیتی قرار گرفته بود، شب گذشته هم در مسابقه برگشت یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل بیرمنگام بود تا احتمال جدایی‌اش از این باشگاه کمتر شود.

مایک وایت، خبرنگار بی‌بی‌سی در توئیتی اعلام کرد که پس از این مسابقه در جام حذفی انگلیس، گفت‌وگویی با لیام روزنیور، سرمربی هال‌سیتی داشته و او خبر از شکست در انتقال اللهیار صیادمنش به فورتونا سیتارد داده است.

1979680

دیدگاه‌ها