کد خبر : 1995210 | 27 دی 1402 ساعت 12:45 | 19.3K بازدید | 30 دیدگاه

ادعای ستاره رئال: هو شدن برایم بامزه بود!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌گوید هو شدن از سوی تماشاگران عربستانی تاثیر بدی روی او نداشته است.

ادعای ستاره رئال: هو شدن برایم بامزه بود!

به گزارش "ورزش سه"، هو شدن کروس در جریان دو دیدار رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام اسپانیا برابر اتلتیکو مادرید و بارسلونا اتفاق عجیبی بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

تماشاگران عربستانی حاضر در ورزشگاه هر بار که توپ به این ستاره آلمانی می‌رسید شروع به هو کردن او می‌کردند و گفته می‌شد که دلیل این کار صحبت‌های او و مخالفتش با پیوستن بازیکنان بزرگ به فوتبال این کشور بوده است. 

کروس حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و احساس توضیح داده است: «هو شدن در عربستان اتفاقی جدید و البته هیجان‌انگیز بود. من توانستم خودم را جای بازیکنانی قرار دهم که این اتفاق اغلب اوقات در ورزشگاه‌های دیگر برایشان رخ می‌دهد. این تجربه کاملا جدیدی برای من بود. 

1977356

متوجه هو شدن بودم اما وقتی شما کاملا متمرکز هستیم، چندان توجهی به این اتفاق ندارید. سپس فهمیدم که این اتفاق فقط برای من می‌افتد. می‌توانم از صمیم قلبم بگویم که این رفتار آزارم نداد یا روی سبک بازی‌ام تاثیری نداشت. برعکس، خیلی هم برایم جالب و بامزه بود. 

در دیدار فینال متوجه شدم که این اتفاق کمتر رخ داده است. احتمالا پس از مدتی خسته کننده شده بود. وقتی تعویض کردیم، بار دیگر صدای بلند به گوش رسید. تا آن زمان دیگر به این صدا عادت کرده بودم و برایم خیلی جالب بود اما چیزی بیشتر از این رخ نداد.»

دیدگاه‌ها