کد خبر : 1995213 | 27 دی 1402 ساعت 13:05 | 46.7K بازدید | 19 دیدگاه

تکذیب یک خبر درباره دو خرید جوان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس می‌گوید دو بازیکن جوان این تیم قادر به حضور در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هستند.

تکذیب یک خبر درباره دو خرید جوان پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس روز گذشته دو بازیکن جوان و ناشناخته به خدمت گرفت  تا در بحث آینده نگری هم گامی برداشته باشد. 

مبین رنجبری به عنوان آقای گل رده امیدها و نیما معروف بیگی مدافع کناری 21 ساله که هر دو نفر در تیم عقاب تهران بازی می‌کنند از عصر دیروز پرسپولیسی شدند و با شادی و شعف خاصی انگشت‌های استامپ خورده خود به رنگ قرمز را به خبرنگاران مقابل باشگاه نشان دادند. 

با این وجود امروز شایعه شد چون این دو بازیکن در نیم فصل دوم لیگ امیدهای تهران بازی کرده‌اند نمی‌توانند برای تیم امید یا بزرگسالان پرسپولیس بازی کنند و برای فصل بعد در لیست زیر ۲۳ساله‌های پرسپولیس قرار می‌گیرند. همچنین گفته شد این دو بازیکن تا پایان فصل برای امیدهای عقاب بازی خواهند کرد تا مدت سربازی‌شان را طی کنند اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تکذیب این شایعه اعلام کرد هر دو بازیکن قادرند در نیم فصل دوم برای پرسپولیس در رده بزرگسالان به میدان بروند و مانعی وجود ندارد اما در لیگ امیدها نمی‌توانند بازی کنند.  

گفتنی است این دو بازیکن از جمله نفراتی بودند که یحیی گل محمدی در جریان حضورشان در پرسپولیس نبود و باشگاه بعد از جدایی گل محمدی و در جهت استفاده از نیروهای جوان آنها را شناسایی و به خدمت گرفت ضمن اینکه قرار نبود انتقال آنها به پرسپولیس رسانه‌ای شود و هنوز این باشگاه رسما خبر جذب آنها را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها