کد خبر : 1995223 | 27 دی 1402 ساعت 13:24 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

دلیل غیبت عجیب قهرمان هانگژو فاش شد

یونس امامی که تا قبل از اعزام به کرواسی، مدعی اول دوبنده تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم برای المپیک پاریس محسوب می‌شد، به اردوی جدید دعوت نشده است.

دلیل غیبت عجیب قهرمان هانگژو فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب در لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد غیبت یونس امامی قهرمان وزن 74 کیلوگرم بازی‌های آسیایی هانگژو بود. امامی که سابقه کسب دو مدال برنز جهان را هم در کارنامه دارد، گزینه نخست برای کسب سهمیه المپیک و پوشیدن دوبنده تیم ملی در پاریس به حساب می‌آمد، اما شکست او برابر حسین ابوذری نفر اول کشور در کرواسی، معادلات را تغییر داد.

با این حال به نظر می‌رسید که یونس امامی بتواند بعد از بازگشت از این مسابقات به تلاش خود برای تصاحب دوبنده تیم ملی ادامه دهد چون ابوذری در فینال شکست سنگینی را تجربه کرد، اما امامی در لیست محسن کاوه قرار نگرفت. 

عادل پناهیان دیگر دعوت شده به این وزن بعد از حسین ابوذری است و حالا با این دو جوان بدون عنوان محسن کاوه باید به فکر کسب سهمیه المپیک در یک وزن پرمدعی باشد.

اما آنطور که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، یونس امامی که بعد از شکست مقابل حسین ابوذری در دیدار شانس مجدد حاضر نشد، مورد تنبیه قرار گرفته است. با اینکه اعلام شد انصراف امامی با گواهی پزشکی رخ داده، اما اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون اعتقاد دارند امامی توان حضور در ادامه مسابقات را داشته و به همین دلیل نام او را از اردوی جدید خط زده‌اند.

دیدگاه‌ها