کد خبر : 1995229 | 27 دی 1402 ساعت 13:42 | 67K بازدید | 68 دیدگاه

قادر به همکاری با تیم نیستم، نبودن من به سود تیم است

فوری: سرپرست استقلال رسما از سمت خود استعفا داد

علی سامره با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از سمت سرپرستی استقلال کناره گیری کرد.

فوری: سرپرست استقلال رسما از سمت خود استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای آغاز نیم فصل دوم، چند روزی است که در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود و آبی پوشان خود را برای مصاف جام حذفی برابر مس رفسنجان و سپس دیدار هفته اول دور برگشت برابر صنعت نفت آماده می‌کنند.

در چهار روزی که تمرینات استقلال برگزار شده، سرپرست آبی پوشان از حضور در کمپ حجازی خودداری کرده بود که گویا سامره به دلیل برخی مشکلات، تصمیم گرفته بود به همکاری خود با باشگاه پایان دهد.

دقایقی پیش، سامره با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به صورت رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.

1979714

سامره در این پست نوشته است:
«با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال بزرگ

همواره خود را جز کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال کمک کنم و در کنار شما هواداران و اعضای محترم تیم و باشگاه باشم.

در ابتدای فصل نیز با وجود مشکلات زیاد از جمله وضعیت نامشخص کادر مدیریتی، مشکلات نقل و انتقالات و منابع مالی و غیره در کنار استقلال حضور داشتم و مانند همه شما هواداران خوشحال و خرسند هستم که در پایان یک نیم فصل سخت و با تلاش همه بازيكنان عزيز کار برای استقلال به بهترین شکل و با عنوان اولی به پایان رسید.

با این حال در مقطع کنونی  که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرايی دارد، احساس می‌کنم قادر به ادامه همكاري با تيم نيستم و امروز، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا مي‌دهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور بر روی سکو‌ها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود.»

1979720

در پایان ضمن تشکر از همه همکاران در مجموعه استقلال، برای تیم بزرگ و مردمی استقلال در ادامه راه آرزوی موفقت و سربلندی دارم.

لازم به ذکر است در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بود که علی سامره در گفتگوهایی که رسانه‌ای نشد، از احتمال جدایی خود صحبت کرده بود. سرپرست آبی‌ها بابت برخی اتفاقات و حواشی، از قبل تصمیم گرفته بود تا پس از بازی با پیکان، از استقلال جدا شود.

حالا و در صورتی که علی سامره روی تصمیم خود مبنی بر جدایی از آبی‌ها باقی بماند، شاهد حضور سرپرست جدیدی روی نیمکت این تیم خواهیم بود که پیش بینی می‌شود یکی از پیشکسوتان جوان استقلال این وظیفه را بر عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها