کد خبر : 1995270 | 27 دی 1402 ساعت 15:33 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

هیچ چیزی بهتر از وضعیت فعلی نیست؛

سرمربی هند: فرصت داریم که ارزش‌مان را ثابت کنیم

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان به تمجید از میزبانی کشور قطر از جام ملت‌های آسیا پرداخت.

سرمربی هند: فرصت داریم که ارزش‌مان را ثابت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی هند در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2-0 برابر استرالیا شکست خورد و فردا در دومین دیدار برابر ازبکستان قرار می‌گیرد. ایگور استیماچ، سرمربی تیم ملی هند، پیش از این مسابقه گفت: بعد از تجربه دور اول گروه با استرالیا که یک تقابل بسیار پربار بود، یک بازی سخت دیگر در انتظار ما است.

وی افزود: تیم ملی ازبکستان تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. این تیم بسیار تاکتیکی است که به سبک اروپایی بازی می‌کند و انرژی بالایی دارد. باید با برنامه ریزی مناسب بازی کنیم و هر فرصتی که پیش آمد برای گلزنی استفاده کنیم.

استیماچ سپس به تمجید از میزبانی قطر پرداخت و گفت: در دوحه تجهیزات روز دنیا از جمله زیرساخت‌ها، استادیوم‌ها و حتی عناصر انسانی مناسب به ما تعلق می‌گیرد. هیچ چیز بهتر از وضعیت فعلی نیست.

سرمربی هند در ادامه تاکید کرد: ما در بازی با ازبکستان فرصت داریم تا ارزش خود را ثابت کنیم. ما از تخصص مناسب برخورداریم و فقط باید به توانایی‌های خود اعتماد کنیم.

او با اشاره به تفاوت دو دیدار برابر استرالیا و ازبکستان گفت: قدرت بدنی تیم استرالیا ما را تحت فشار گذاشت و اکنون باید با تاکتیک‌های تیم ازبکستان مقابله کنیم و حملات خود را توسعه دهیم و گلزنی کنیم.

امریندر سینگ، بازیکن تیم ملی هند نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی سختی مقابل ازبکستان خواهیم داشت و باید انسجام بیشتری از خود نشان دهیم. بازی ازبکستان مقابل سوریه را تماشا کردیم و می‌دانیم که چگونه مقابل حریف قرار خواهیم گرفت. در بازی اول شانس کافی نداشتیم و گلی دریافت کردیم که می‌شد از آن جلوگیری کرد. بازیکنان روحیه بالایی دارند و برای رویارویی بعدی آماده هستند.

دیدگاه‌ها