کد خبر : 1995286 | 27 دی 1402 ساعت 16:55 | 16.2K بازدید | 24 دیدگاه

چین و لبنان مساوی کردند، جدول گروه حساس شد!

تیم‌های چین و لبنان در بازی هیجان انگیز به نتیجه تساوی صفر-صفر رسیدند.

چین و لبنان مساوی کردند، جدول گروه حساس شد!

به گزارش "ورزش سه"، چین و لبنان در اولین بازی دور دوم مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید در صورت پیروزی مقابل تاجیکستان به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله بعد معرفی شود.

موقعیت‌های زیادی در این مسابقه ایجاد شد، اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، در این بازی نزدیک لبنانی‌ها دو ضربه به تیرک دروازه چین کوبیدند و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودند موفق به گلزنی می‌شدند، بازیکنان چین هم حملات خوبی روی دروازه لبنان ایجاد کردند، اما دروازه‌بان لبنان با واکنش‌های خوبی که داشت اجازه گلزنی به بازیکنان چین را نداد تا در نهایت توپی از خط دروازه عبور نکند.

این مسابقه با شرایط کاملا برابر برگزار شد و هیچکدام از دو تیم برتری قابل توجهی نسبت به تیم دیگر نداشت و از شانس برابری برای پیروزی بهره می‌بردند.

مهم‌ترین موقعیت این مسابقه روی اشتباه دروازه‌‌بان لبنان در نیمه دوم برای چینی‌ها ایجاد شد که مهاجم چین در یک شرایط ایده‌آل ضربه خوبی به توپ نزد تا بزرگ‌ترین شانس آنها برای کسب پیروزی از دست برود.

با این تساوی لبنان اولین امتیازش را کسب کرد و چینی‌ها دو امتیازی شدند تا با کسب هر نتیجه‌ای در دیدار قطر و تاجیکستان هر سه تیم لبنان، چین و تاجیکستان از شانس برابر برای صعود بهره‌مند باشند، تا قطر با پیروزی مقابل تاجیکستان 6 امتیازی شود و صدرنشینی‌اش را قطعی کند.

دیدگاه‌ها