کد خبر : 1995296 | 27 دی 1402 ساعت 17:30 | 42.6K بازدید | 13 دیدگاه

چین فیرپلی نکرد کتک‌کاری شد (عکس)

بازیکنان چین پس از مصدومیت گلر لبنان حمله‌ای را روی دروازه‌ این تیم شکل دادند و همین موضوع باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد.

چین فیرپلی نکرد کتک‌کاری شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی چین و لبنان در صحنه‌ای که مصطفی متر، دروازه‌بان لبنان، دچار آسیب‌دیدگی شده بود، بازیکنان چین روی دورازه این تیم حمله کردند تا پس از بیرون رفتن توپ درگیری نسبتا شدیدی بین بازیکنان دو تیم شکل بگیرد.

مصطفی متر، گلر لبنان، پس از احساس مصدومیت اقدام به بیرون زدن توپ کرد، اما ضربه او شدت کافی را نداشت و توپ در جریان مسابقه ماند و بازیکنان چین همان توپ را تبدیل به فرصت و ایجاد موقعیت کردند و پس از بیرون رفتن توپ بازیکنان لبنان واکنش شدیدی نسبت به رفتار چینی‌ها داشتند و دقایقی بازی با حواشی زیادی رو به رو شد.

1979784

باسل جرادی اولین بازیکنی بود که به سمت ژی پنگ فی هجوم برد و با دخالت دیگر بازیکنان دو تیم درگیری شدت بالاتری گرفت اما داور مسابقه این صحنه را بدون دادن کارت زرد یا قرمز مدیریت کرد و خاتمه داد.

این مسابقه که شرایط نزدیکی داشت و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند در صورت گل شدن این توپ شرایط عجیبی پیدا می‌کرد و اولین گل چینی‌ها در جام در شرایطی ناجوانمردانه و به دور از فیرپلی وارد دروازه حریف می‌شد.

در این مسابقه پربرخود فقط یک کارت زرد در نیمه نخست سهم چینی‌ها بود و داور مسابقه سعی کرد با مدیریت کردن مسابقه کار را پیش ببرد و از دادن کارت به بازیکنان دو تیم خودداری کند.

دیدگاه‌ها