کد خبر : 1995324 | 27 دی 1402 ساعت 18:57 | 9.8K بازدید | 8 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

فرار لحظه آخری عطایی از یک شگفتی جدید

فولاد سیرجان در یک بازی فوق العاده جذاب موفق به شکست چادر ملو اردکان شد.

فرار لحظه آخری عطایی از یک شگفتی جدید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای جذاب این هفته، تیم فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین جدول در بازی خانگی در سالن گهرروش سیرجان به مصاف چادرملو اردکان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

فولادی‌ها ست نخست جدالی پایاپای با حریف داشتند و 29 بر 27 چادرملو را شکست دادند. دومین ست هم 25 بر 23 به نفع شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید اما در ست سوم و چهارم اردکانی‌ها بازی را به دست گرفته و 25 بر 20 و 25 بر 23 فولاد را مغلوب خود کردند تا مسابقه در ست پنجم پیگیری شود. در پنجمین ست اما فولادی‌ها 15 بر 10 به پیروزی رسیدند تا برنده این جدال پنج سته باشند.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر یک به سود فولاد شد و نماینده اردکان برای جبران آن تلاش خود را به کار گرفت اما موفق نبود.

فولاد سیرجان که در هفته پانزدهم سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شده بود این هفته سه بر دو نتیجه را برابر چادرملو به نفع خود تمام کرد تا از دومین شکست متوالی در خانه بگریزد.

شاگردان بهروز عطایی با 14 برد و 40 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار خواهند داشت و چادرملو اردکان با 8 پیروزی و 25 پوئن در رتبه هشتم می‌مانند.

شهباز صدری نماینده سازمان لیگ، علی اصغر حاجی کاظمی ناظر فنی و داوری، داود نافعی داور اول و وحید خراسانی داور دوم این مسابقه 146 دقیقه‌ای بودند. در ست سوم این مسابقه بهروز عطایی سرمربی تیم سیرجان کارت زرد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها