کد خبر : 1995352 | 27 دی 1402 ساعت 21:46 | 21.2K بازدید | 13 دیدگاه

جیمی کرگر:

مشیری یکی از بدترین مالکان فوتبال انگلیس است!

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، فرهاد مشیری مالک اورتون را یکی از بدترین مالکان باشگاه‌های انگلستان نامید.

مشیری یکی از بدترین مالکان فوتبال انگلیس است!

به گزارش "ورزش سه"، اورتون تنها چند ماه پس از کسر 10 امتیاز به دلیل تخلفات مالی قبلی، با مجازات دیگری روبه‌رو می‌شود. این باشگاه دو هفته فرصت دارد تا به اتهامات خود پاسخ دهد، اما تا زمانی که روند تجدیدنظر برای مجازات اصلی کسر 10 امتیاز مشخص نشود، درخواست تجدید نظر آنها رسیدگی نخواهد شد. این نگرانی وجود دارد که حواشی مجازات جدید کار خوب شان دایش را برای هدایت تیمش به خارج از منطقه سقوط بعد از کسر 10 امتیاز قبلی را تحت تأثیر قرار دهد.

1979872

کرگر، ستاره سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، تاکید کرد که علی‌رغم اعتراض هواداران به قوانین و مجریان آن در لیگ برتر برای اجرای مجازات‌های سخت‌گیرانه علیه باشگاه‌هایی در اندازه اورتون، مشیری که از سال 2016 در راس باشگاه بوده است باید مقصر وضع فعلی باشگاهش در نظر گرفته شود: "همه چیزهایی که اورتون را به این نقطه رساند، با مشیری و کسانی که باشگاه را از طرف او خیلی بد اداره کردند، شروع می‌شود. قوی‌ترین خشم باید متوجه مدیران یا اعضای سابق هیئت‌مدیره باشد که این وضعیت تاسف‌بار را ایجاد کرده‌اند.
اورتونی‌ها این را بهتر از هر کسی در ذهن و قلب خود می‌دانند. آنها سال‌هاست که علیه این افراد تظاهرات می‌کنند. مشیری سال‌ها است که با سوء‌مدیریت باشگاه را در معرض خطر قرار می‌دهد. در مقطعی پرداخت دستمزد در اورتون 95 درصد گردش مالی باشگاه بود که حتی باور کردنی هم نیست. این خرج‌های اشتباه اورتون را بر لبه سقوط قرار داده است."

مشیری تصمیم دارد که باشگاه را برای فروش بگذارد اما به گفته میل اسپورت با این وضعیت بغرنج مالی در اورتون، قیمت این باشگاه می‌تواند به شکل چشم‌گیری پایین بیاید.

دیدگاه‌ها