کد خبر : 1995362 | 27 دی 1402 ساعت 22:14 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

تصویری که هر طرفدار تنیس را به گریه می‌اندازد! (عکس)

راجر فدرر از آکادمی تنیس رافائل نادال در کنار ستاره اسپانیایی بازدید کرده که با استقبال پراحساس هواداران تنیس مواجه شده است.

تصویری که هر طرفدار تنیس را به گریه می‌اندازد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، راجر فدرر بیش از یک سال است که از تنیس حرفه‌ای به دلیل مصدومیت شدید زانو خداحافظی کرده است. بدن رافائل نادال هم بعد از یک سال مصدومیت، دوباره در استرالیا هواداران را ناامید کرد. او به اندازه سه بازی در بریزبن دوام آورد و ماتادور با مصدومیت کشاله ران بار دیگر ناچار به ترک استرالیا و انصراف از اولین گرند اسلم سال شد تا مشخص نباشد دوباره چه وقت می‌توان او را در یک تورنمنت رسمی بزرگ دید.

1979887

هر دو ستاره از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین ستاره‌های دنیای تنیس در دو دهه گذشته بوده‌اند و ندیدن دوباره‌شان در زمین تنیس تبدیل حسرت بزرگی برای هواداران این ورزش شده است. اما این دو ستاره بهانه‌ای برای ذوقی هر چند کوچک، در میانه رقابت‌های اوپن استرالیا به هواداران داده‌اند. فدرر به آکادمی نادال در اسپانیا رفته است و رافا این خبر را در حساب اینستاگرام خود مطرح کرده است. او با منتشر کردن سه عکس از ملاقاتش با استاد سوئیسی در آکادمی خود و در حین بررسی فضای بیرونی آن نوشت: "خوشحالم که امروز کنارم بودی دوست من. بابت این بازدید ممنونم و امیدوارم که خیلی زود دوباره ببینمت."

1979886

این پست در مدت کوتاهی بعد از انتشارش با استقبال گسترده هواداران تنیس در سراسر جهان قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها