کد خبر : 1995372 | 27 دی 1402 ساعت 23:32 | 102.6K بازدید | 167 دیدگاه

زنان بارسا انتقام تیم مردان را در ال‌کلاسیکو گرفتند

زنان بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید را با نتیجه ۴-۰ در هم کوبیدند.

زنان بارسا انتقام تیم مردان را در ال‌کلاسیکو گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام زنان اسپانیا، بارسلونا میزبان رئال مادرید بود. بر خلاف بازی تیم‌های مردان این دو باشگاه که با نتیجه ۴-۱ به سود مادریدی‌ها به پایان رسید، در اینجا بارسلونا موفق شد با ۴ گل از سد رئال بگذرد.

طبق انتظار بازی با برتری زنان بارسلونا آغاز شد. رئال مادرید توان حمله و یا حتی محافظت از دروازه‌اش را نداشت و آبی‌اناری‌ها موفق شدند در دقیقه ۱۲ به گل اول برسند. پس از ارسال کرنر و در شلوغی محوطه جریمه، توپ در مقابل دروازه به ماریونا کالدنتی رسید و او توانست به راحتی دروازه رئال را باز کند.

1979908

سه دقیقه بعد روی غفلت مدافعان رئال مادرید، اونا باتیه از سرعتش استفاده کرد و در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید. او توپ را برای سالما پارایوئلو در نزدیکی نقطه پنالتی فرستاد. وینگر اسپانیایی بارسا یک مدافع را به زیبایی از پیش رو برداشت و در ادامه ضربه‌اش را زد و اختلاف را به دو گل رساند.

بارسا در نیمه اول دست‌بردار نبود و در دقیقه ۴۰ کالدنتی از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و دبل کرد. نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید.

1979906

در نیمه دوم بارسلونا برتری‌اش را حفظ کرد اما فقط یک گل به ثمر رساند. بر روی یک ضد حمله در دقیقه ۵۲ هانسن از سمت راست حرکت کرد و یک پاس زمینی زیبا را برای پارایوئلو در محوطه جریمه ارسال کرد. او در ادامه به راحتی گل چهارم را به ثمر رساند و خودش را هم مانند کالدنتی دو گله کرد.

بارسا با نتیجه ۴-۰ پیروز این دیدار جذاب شد و با حذف رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی سوپرجام راهی فینال شد. آبی‌اناری‌ها یکشنبه آینده برای به‌دست آوردن اولین جام فصل، در فینال سوپرجام مقابل لوانته قرار خواهند گرفت. لوانته روز گذشته در نیمه‌نهایی اتلتیکو مادرید را ۳-۱ شکست داده بود.

دیدگاه‌ها