کد خبر : 1995382 | 28 دی 1402 ساعت 03:29 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

هدف همه ما قهرمانی است؛

گلزن قطر: این گل تقدیم به همسرم

اکرم عفیف، ستاره تیم ملی قطر، گل خود در دیدار مقابل تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا را به همسرش تقدیم کرد.

گلزن قطر: این گل تقدیم به همسرم

به گزارش "ورزش سه"، اکرم عفیف که تک گل قطر در دیدار برابر تاجیکستان را به ثمر رساند، پس از این مسابقه اظهار داشت: برای همسرم یک پیام می‌فرستم و از او عذرخواهی می‌کنم و این گل را به او تقدیم می‌کنم.

این بازیکن قطری سپس به تمجید از هم‌تیمی‌های خود پرداخت و عنوان کرد: ما تیمی 11 نفره هستیم و من به‌تنهایی بازی نمی‌کنم، بلکه آنچه انجام می‌دهم حاصل تلاش و همکاری مثمر ثمر هم‌تیمی‌هایم است که از همه آنها تشکر می‌کنم.

عفیف در ادامه درباره مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر گفت: من 6 سال با او در باشگاه یوپن بلژیک کار کردم و او را به خوبی می‌شناسم و با او احساس راحتی می‌کنم. من همیشه سعی می‌کنم به مربی‌ام کمک کنم، زیرا به بهتر شدن من کمک می‌کند. یک بازیکن حرفه‌ای باید به دستورات مربی پایبند باشد. همه ما یک هدف داریم و آن کسب عنوان قهرمانی است.

1977867

وی در پایان اظهارات خود گفت: این پیروزی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و برای تیم تاجیکستان که رقیب سختی بود، آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هر مسابقه جداگانه بررسی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و سلسله پیروزی‌ها را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است که تیم ملی قطر پس از دو پیروزی پیاپی مقابل لبنان و تاجیکستان به عنوان اولین تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را کسب کرد.

دیدگاه‌ها