کد خبر : 1995385 | 28 دی 1402 ساعت 05:00 | 17.6K بازدید | 14 دیدگاه

بعد از توافق و پرداخت بخشی از قرارداد

پرسپولیس نگران شکایت ننکا نخواهد بود

جدایی مربی برزیلی پرسپولیس در کمال تفاهم و توافق و در فضایی دوستانه اتفاق افتاد.

پرسپولیس نگران شکایت ننکا نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه" بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و فسخ قرارداد او با توافق دوطرفه، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم  به همین شکل از این تیم جدا شد.

ولسلی ننکا طی یک سال و نیم گذشته در پرسپولیس حضور داشت و عملکرد و رفتارش با دروازه‌بان‌های تیم مورد توجه بازیکنان و رسانه‌ها قرار گرفت. همچنین مدیران باشگاه پرسپولیس با اطلاع از کیفیت فنی کار مربیگری او و ارتباط بسیار خوبش با دروازه‌بان‌های تیم به هیچ وجه خواستار جدایی ننکا نبودند، اما این مربی برزیلی به خاطر مشکل خانوادگی به جدایی اصرار داشت.

با این وجود این جدایی در توافق و تفاهم کامل اتفاق افتاد و هواداران پرسپولیس می‌توانند اطمینان داشته باشند که در ماه‌های آینده خبری از شکایت و جریمه در مورد این مربی نخواهد بود.

1923196

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس همین امروز مبلغی را به ننکا پرداخت کرده و این مربی بقیه مطالبات خود را هم بخشیده است تا مشکلی در آینده برای پرسپولیس پیش نیاید.

ننکا گفته مشکل خانوادگی دارد و به برزیل سفر کرده؛ هر چند به نظر می‌رسد از الریان پیشنهاد کار دارد و شاید به این تیم بپیوندد.

گفتنی است بعد از جدایی ننکا از پرسپولیس امید عالیشاه در استوری اینستاگرامی از او تشکر کرد. همچنین احمد گوهری نیز که فصل قبل شاگرد این مربی در پرسپولیس بود با انتشار استوری برای او آرزوی موفقیت کرد. خود ننکا هم جدا از استوری جالبی که برای بیرانوند گذاشت و برای او ابراز دلتنگی کرد، با بازنشر استوری هواداران و اعضای تیم پرسپولیس به ابراز احاساست آنها پاسخ داد تا جدایی بی‌دردسر و دوستانه‌ای از پرسپولیس داشته باشد.

دیدگاه‌ها