کد خبر : 1995392 | 28 دی 1402 ساعت 00:46 | 58.5K بازدید | 25 دیدگاه

گزینه غیرمنتظره بنزما: مدعی اول سری A!

سباستین فری، دروازه‌بان سابق اینتر، فکر می‌کند که آبی و مشکی‌های شهر میلان در این ماه شانس جذب کریم بنزما را دارند.

گزینه غیرمنتظره بنزما: مدعی اول سری A!

به گزارش "ورزش سه"،  مهاجم 36 ساله فرانسوی تابستان گذشته اروپا را به مقصد عربستان سعودی ترک کرد و با قراردادی سه ساله و چشمگیر به ارزش 200 میلیون یورو در هر فصل به الاتحاد پیوست. او در لیگ برتر عربستان شروع نسبتاً خوبی داشته و در 15 بازی 9 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

بنا بر گزارش‌ها بنزما از زندگی در عربستان ناراضی است و مایل است در این ماه باشگاه را ترک کند. او اخیراً از اردوی تمرینی تیم در دبی کنار گذاشته شده و گفته می‌شود مذاکراتی را با منچستریونایتد آغاز کرده است.

فری در صحبت کالچو مرکاتو در مورد وضعیت بنزما صحبت کرد و به او پیشنهاد داد که می تواند در این ماه به اینتر برود: "ذات بنزما در تضاد با عربستان سعودی است، او می‌تواند یک گزینه تهاجمی خوب در ژانویه باشد. من نظر ماروتا را می‌دانم و شنیده‌ام که به آمدنش بله نگفته، اما آن را هم انکار نکرده است. اولویت تیم خروج الکسیس سانچز است، اگر او اینتر را ترک کند، بنزما می‌تواند یک احتمال واقعی باشد."

1979942

قرارداد الکسیس سانچز با اینتر در پایان این فصل به پایان می‌رسد و اگر اوضاع تغییر کند و مهاجم شیلیایی تصمیم به جدایی از اینتر در هفته‌های آینده بگیرد، نراتزوری می‌تواند برای بنزما تلاش کند، اگرچه تصور اینکه آنها چگونه می‌توانند دستمزد او را تامین کنند، سخت است.

دیدگاه‌ها