کد خبر : 1995404 | 28 دی 1402 ساعت 06:45 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

مصطفی مطر و چهار سیو متوالی: چه دروازه‌بانی! (عکس)

گلرهای چین و لبنان در تقابل این دو تیم سنگ تمام گذاشتند و نمایش خیره کننده‌ای داشتند.

مصطفی مطر و چهار سیو متوالی: چه دروازه‌بانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی مطر و جون لینگ یان دروازه‌بان‌های لبنان و چین در بازی دیروز این دو تیم نمایش خیره‌کننده ای داشتند و با واکنش‌های زیبا مانع گلزنی در این مسابقه شدند تا یک بازی صفر-صفر جذاب در جام رقم بخورد.

چینی‌ها در این مسابقه 15 شوت به سمت دروازه لبنان زدند که 7 ضربه آنها در چارچوب بود لبنانی هم از 12 شوتی که زدند 5 ضربه در چهارچوب بود اما هیچ گلی به ثمر نرسید و یکی از دلایل اصلی آن واکنش‌های تماشایی دو دروازه‌بان در این مسابقه بود.

1979958

جون‌لینگ یان البته خوش‌شانس هم بود و در جایی که او تسلیم شده بود دو مرتبه تیر دروازه به داد آنها رسید و مانع گلزنی لبنانی‌ها شد.

اما اوج هنرنمایی دروازه‌بان‌ها به موقعیتی در محوطه جریمه لبنان برمی‌گردد که مصطفی مطر در صحنه ای از مسابقه 4 مهار پیاپی داشت و مانع گلزنی چینی‌ها شد، او در ابتدا ضربه مهاجم چین را دو ضرب دفع کرد و در ادامه دو مرحله پیاپی مانع ضربه زدن بازیکنان چین شد و در نهایت ضربه مهاجم چین توسط این دروازه‌بان به کرنر فرستاده شد، در این مجموعه واکنش مصطفی مطر با استفاده از پا، بدن و دست خود موقعیت‌های چین را دفع کرد که در ادامه تصاویر درخشش او در این صحنه را مشاهده می‌کنید.

1979959

دیدگاه‌ها