کد خبر : 1995410 | 28 دی 1402 ساعت 08:00 | 54.5K بازدید | 47 دیدگاه

جدا شده تراکتور به تور زد! (عکس)

بازیکن اسپانیایی نیم‌فصل اول تراکتور در گلزنی برای تنریف بدشانس بود.

جدا شده تراکتور به تور زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو خیمنز که پس از نیم‌فصل حضور قرضی در تراکتور از جمع شاگردان پاکو خمس جدا شد و دوباره به اسپانیا بازگشت، طی یک هفته اخیر دو بازی برای تنریف انجام داده که هنوز تجربه پیروزی را به دست نیاورده و دو باخت یک بر صفر را با باشگاه جدیدش متحمل شده است.

این وینگر 28 ساله اسپانیایی که نتوانست در تراکتور قابل انتظار کار کند و فقط یک گل به ثمر رساند، پس از پایان کارش در جمع سرخ پوشان تبریزی و موافقت باشگاه کادیز اسپانیا که تحت قراردادش است، انتقال قرضی دیگری به تنریف تجربه کرد و در لالیگا 2 به میدان رفت.

1979971

خیمنز نخستین بازی خود برای تنریف را در هفته بیست و دوم لالیگا 2 اسپانیا مقابل الچه انجام داد که حضور تعویضی در زمین داشت و سه‌شنبه شب هم در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری از دقیقه 85 به زمین آمد که شکست تلخی را با دریافت گل در دقیقه 120 متحمل شدند، اما قبل از آن فرصت گلزنی برای بازیکن سابق تراکتور به دست آمد.

این وینگر اسپانیایی که انگیزه زیادی برای گلزنی در کوپا دل ری داشت، قبل از اینکه دروازه تیمش مقابل الچه باز شود، با شوت محکم اقدام به گلزنی کرد ولی با بدشانسی ضربه او به تور کنار دروازه اصابت کرد.

1979970

دیدگاه‌ها