کد خبر : 1995415 | 28 دی 1402 ساعت 08:30 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

جدایی 4 بازیکن از تیم عنایتی

چهار بازیکن پیکان قراردادشان با این باشگاه را فسخ کردند.

جدایی 4 بازیکن از تیم عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان با رضا عنایتی در پنج هفته پایانی دور رفت لیگ برتر حضور پیدا کرد و حالا بنابر درخواست این سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی شده که البته بخاطر بودجه محدود این باشگاه نتوانسته بازیکن شاخصی به خدمت بگیرد و تا این لحظه چهار خروجی قطعی هم داشته است.

نخستین خروجی خودروسازان در زمان رضا عنایتی به سید عبدالله حسینی اختصاص یافت؛ بازیکنی که پس از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی به پیکان اضافه شد ولی عملکردش قابل قبول نبود تا در نهایت جزء لیست خروجی قرار بگیرد و خیلی زود از این تیم برود.

اما طی روزهای گذشته نیز جدایی سه بازیکن دیگر از پیکان علاوه بر عبدالله حسینی قطعی شده و این باشگاه به پایان همکاری با برخی بازیکنان مثل مهرداد بایرامی، شاهین ثاقبی و امید سینگ رسید که هر سه بازیکن در ابتدای فصل به جمع خودروسازان اضافه شدند و بعید نیست یکی از گلرهای بزرگسال پیکان هم از این تیم جدا شود.

1690360

تیم فوتبال پیکان طی روزهای گذشته اردوی نیم‌فصل خود را در جزیره کیش برپا کرده که با توجه به جدایی این چهار بازیکن، آنها در تمرینات تیم رضا عنایتی حضور نداشتند و احتمالا نفرات جدید جایگزین‌شان شوند.

خودروسازان تا کنون معین عباسیان، محمد ستاری و علی‌اصغر صادقی را جذب کردند که احتمالا خریدهای این تیم ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها