کد خبر : 1995418 | 28 دی 1402 ساعت 01:52 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

فوق ستاره ژاپنی وسط بازی کتاب خواند!

نائومی اوساکا ستاره ژاپنی دنیای تنیس وسط بازی در رقابت‌های اوپن استرالیا مقابل کارولین گارسیا کتاب خواند.

فوق ستاره ژاپنی وسط بازی کتاب خواند!

به گزارش "ورزش سه"، نائومی اوساکا بعد از قهرمانی در اوپن استرالیای ۲۰۲۱ (چهارمین عنوان گرند اسلم او) در وضعیت روانی بحرانی قرار گرفت به‌طوری که در همان سال از شرکت در مسابقه دور دوم رولان گاروس انصراف داد و اعلام کرد نیاز به وقفه‌ای برای پرداختن به سلامت روان خود دارد. او بعد از دوری سه ماهه، در رقابت‌های سینسیناتی ۲۰۲۱ به میادین بازگشت اما موفق نشد فرم سابق خود را پیدا کند.

او در ژانویه سال ۲۰۲۳ خبر بارداری خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش اعلام کرد و در ژوئیه اولین فرزند خود را به دنیا آورد. او در همان پستی که تولد فرزندش را خبر داده بود اعلام کرد که می‌خواهد دوباره تمریناتش را آغاز کند و بعدتر در مصاحبه‌ای خبر داد که در ابتدای فصل ۲۰۲۴ به میادین باز خواهد گشت.

1979979

او بعد از حضوری کوتاه در رقابت های بریزبن، در دور اول رقابت‌های اوپن استرالیا به مصاف کارولین گارسیای فرانسوی رفت و در یک بازی زیبا در نهایت در دو ست شکست خورد. اتفاق جالب این بازی این بود که ستاره ژاپنی در یکی از وقت‌های استراحت کوتاه بازی، برای چند ثانیه کتابی را مطالعه کرد. او در کنفرانس خبری بعد از بازی توضیح داد که این کار را برای افزایش تمرکز انجام داده است و چیز جدیدی نیست. اما این حرکت به مذاق هواداران تنیس خوش نیامده و بسیاری از آنها نائومی اوساکا را به رفتارهای نمایشی و خبرساز تعمدی متهم کرده‌اند.

دیدگاه‌ها