کد خبر : 1995424 | 28 دی 1402 ساعت 09:37 | 213.2K بازدید | 108 دیدگاه

جلوتر از همه مدعیان در زمستان؛

بازار نقل و انتقالات ایران فقط دست یک باشگاه!

باشگاه نساجی بیشترین فعالیت را در نقل و انتقالات زمستانی داشته و به‌سرعت در حال جذب بازیکن است.

بازار نقل و انتقالات ایران فقط دست یک باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی جزء فعال‌ترین باشگاه‌ها بود که حدود 20 بازیکن خروجی داشت و بیشترشان را مهره‌های شناخته‌شده سال قبل و بزرگسالان تشکیل می‌دادند، ولی در سمت مقابل توانست 12 بازیکن بالای 23 سال و شاخص به خدمت بگیرد تا حضور پرقدرتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد، اما اوضاع بر وفق مرادشان پیش نرفت تا هم سرمربی تغییر بدهند و حالا هم در بازار زمستانی دوباره پر سر و صدا ظاهر شوند.

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی که همواره حمایت ویژه‌ای از این تیم داشته و شرایط صعودشان به لیگ برتر را فراهم کرد، دوباره در حال پشتیبانی سفت و سخت از تیمش است تا بتوانند شرایط خود را بهبود ببخشند و ضمن فراموشی حذف از لیگ قهرمانان آسیا، بتوانند از رتبه پانزدهم جدول بالا بیایند و به همین منظور خریدهای شاخصی هم انجام داده‌اند.

1979992

در شرایطی که با نظر لوکاس آلکاراز برخی بازیکنان نساجی مثل محمدرشید مظاهری، سید احمد موسوی، علی داوران، محمدرضا مهدی‌زاده و علاء عباس از این تیم جدا شدند، این باشگاه خیلی سریع برای جذب مهره‌های باکیفیت اقدام کرده و تاکنون توانسته سعید آقایی، علیرضا رضایی و محمدرضا حسینی را به خدمت بگیرند که این روند همچنان ادامه دارد.

نخستین خرید نساجی مازندران در بازار زمستانی به سعید آقایی، مدافع چپ سابق پرسپولیس و سپاهان، اختصاص داشت؛ بازیکنی که ابتدای فصل بخاطر پر بودن لیست تراکتور در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شد و نتوانست بیش از دو بازی در این فصل برای تراکتور انجام بدهد، ولی حالا راهی نساجی شده تا شرایط سمت چپ خط دفاعی این تیم را بهبود ببخشد.

علیرضا رضایی، دومین مهره جدید نساجی در نقل و انتقالات نیم‌فصل است؛ گلر 24 ساله‌ای که در لیگ بیستم 16 بازی برای پیکان انجام داد و نمایش او کاری کرد تا مورد توجه استقلال قرار بگیرد و راهی این تیم شود و طی دو سال گذشته هم هر فصل 4 بازی در لیگ برتر انجام داد، ولی در لیگ بیست و سوم شانس درخشش پیدا نکرد.

1979993

رضایی که شرایط مشابهی با سعید آقایی داشت و به دلیل پر بودن لیست بزرگسالان استقلال از فهرست این تیم کنار گذاشته شد، انتقال نافرجامی هم به شمس‌آذر قزوین داشت و حالا به‌عنوان گلر آزاد به نساجی مازندران پیوست و جانشین رشید مظاهری شد تا شانس درخشش دوباره در لیگ‌برتر را به دست بیاورد.

سورپرایز دیگر حدادیان برای هواداران نساجی در بازار زمستانی، جذب محمدرضا حسینی بود؛ کاپیتان سابق ذوب‌آهن و سپاهان که در دور برگشت فصل گذشته لیگ برتر 14 بار برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت، ولی در نیم‌فصل اول بخاطر آسیب دیدگی دور از شرایط بازی بود و پس از عدم توافق مالی با ذوب‌آهن، به شمال سفر کرد و با نساجی قرارداد بست.

1979991

حالا با خریدهایی که نساجی در بازار زمستانی انجام داده و بیشتر از هر باشگاه دیگری بازیکن شاخص جذب کرده، حدادیان امیدوار است تا آلکاراز هم شرایط تیمش را بهبود ببخشد و این تیم را نه تنها در لیگ برتر نگه دارد، بلکه به رتبه تک‌رقمی برساند و از بحران خارج کند.

دیدگاه‌ها