کد خبر : 1995426 | 28 دی 1402 ساعت 09:05 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

رکوردشکنی خاص ستاره یووه پس از 20 سال!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، با دو گلی که برابر ساسولو به ثمر رساند موفق شد پس از 20 سال رکوردی را بشکند.

رکوردشکنی خاص ستاره یووه پس از 20 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم سری آ ایتالیا روبروی ساسولو به میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

ولاهوویچ ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از سه گل یووه را در این دیدار وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی و حفظ فاصله با اینتر در صدر جدول ایفا کند.

هواداران یووه به حدی از عملکرد این ستاره صربستانی خوشحال و راضی بودند که وقتی در دقیقه 81 از زمین بازی بیرون رفت، ایستاده تشویقش کردند تا نشان دهند که قدردان نمایش درخشانش در زمین هستند.

1979656

این بازیکن موفق شد در دقیقه پانزدهم بازی گل اول خودش و تیمش را با شوتی سرکش از بیرون محوطه جریمه به ثمر برساند و گل دوم را هم از روی ضربه ایستگاهی با فاصله نسبتا زیاد در دقیقه 37 وارد دروازه ساسولو کرد.

به این ترتیب او رکوردی را که از فصل 05-2004 جابجا نشده بود از آن خود کرد و حالا به سریع‌ترین بازیکنی تبدیل شده است که دو گل در یک بازی از بیرون محوطه جریمه به ثمر می‌رساند.

ولاهوویچ در چهار دیدار اخیری که در لیگ در ترکیب یووه حضور داشته است موفق شده روی پنج گل برای این تیم تاثیرگذار باشد تا مدیران و کادر فنی از او کاملا راضی باشند.

دیدگاه‌ها