کد خبر : 1995435 | 28 دی 1402 ساعت 10:59 | 44.7K بازدید | 37 دیدگاه

صف مشتریان ستاره فراری: آرسنال اضافه شد

آرسنال هم در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به کریم بنزما، ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید، است.

صف مشتریان ستاره فراری: آرسنال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با رئال مادرید برخلاف تمامی انتظارات تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت و راهی الاتحاد عربستان شد. 

بسیاری در انتظار درخشش این بازیکن در ترکیب تیم جدیدش بودند، اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و او نتوانست توقعاتی که مدیران، کادر فنی و هواداران این تیم از او داشتند را برآورده کند و به همین دلیل انتقادها از او روز به روز بیشتر شد. 

این ستاره فرانسوی حالا در یک‌قدمی ترک باشگاه الاتحاد قرار دارد و منابع نزدیک به او خبر دادند که مایل است بار دیگر به فوتبال اروپا برگردد و پیشنهادهای متفاوتی را هم از چند باشگاه دریافت کرده اما هنوز به هیچ‌یک پاسخ نداده است. 

1978337

در این میان تیم تاک خبر داده که آرسنال هم به جمع مشتریان بنزما اضافه شده و قصد دارد پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کند، چون میکل آرتتا به شدت به تقویت خط حمله تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی تاکید دارد.

تجربه بنزما از دوران حضورش در رئال مادرید می‌تواند کمک بسیاری به آرسنال در ادامه فصل کند، اما باید دید که انتخاب نهایی این بازیکن برای باشگاه بعدی‌اش چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها