کد خبر : 1995436 | 28 دی 1402 ساعت 11:57 | 31.3K بازدید | 21 دیدگاه

او می‌خواهد قهرمان داستان باشد

کار خود امباپه بود: بدبینی مفرط در پی‌اس‌جی!

در اسپانیا ادعا کرده‌اند درز پیدا کردن خبر پیشنهاد دستمزد 100 میلیون یورویی پی‌اس‌جی از سوی خود امباپه بوده و او هدف خاصی از این اقدام داشته است.

کار خود امباپه بود: بدبینی مفرط در پی‌اس‌جی!

به گزارش "ورزش سه"، در انتقالات ژانویه هستیم و کیلیان امباپه که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود، مشکلی برای مذاکره با رئال ندارد ولی همه‌چیز در سکوت دنبال می‌شود.

1977859

رادیو مونت‌کارلو سه‌شنبه مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد پی‌اس‌جی ‏آماده است در روزهای آینده پیشنهادی نجومی به امباپه و خانواده‌اش ارائه بدهد. پیشنهادی به ارزش 100 میلیون یورو در سال که بر اساس پاداش‌ها بیشتر نیز خواهد شد. رقمی که هیچ باشگاهی در دنیا با آن برابری نخواهد کرد اما هنوز مشخص نیست که پاسخ نهایی امباپه چه خواهد بود. 

گفته می‌شود ستاره فرانسوی قبل از بازی رفت برابر سوسیداد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که یک ماه دیگر خواهد بود، تصمیمش را به اطلاع پی‌اس‌جی می‌رساند.

1979438

در همین رابطه دیشب در ال‌چیرینگیتو ادعا شد که بر خلاف گمانه‌زنی‌ها، پیشنهاد رئال به امباپه که همان پیشنهاد مالی دو سال قبل است (33 میلیون یورو در سال) تاریخ انقضا ندارد و امباپه می‌تواند هر زمان که بخواهد به آن پاسخ بدهد.

این برنامه همچنین ادعا کرد که درز پیدا کردن این خبر کار خود امباپه بوده تا در صورت پیوستن به رئال ثابت کند برای وی هرگز پول مهم نبوده و در نتیجه نقش یک قهرمان را برعهده بگیرد. 

ال‌چیرینگیتو همچنین مدعی شده است که در پی‌اس‌جی الان نسبت به تمدید قرارداد امباپه بدبین هستند و اعتقاد دارند او به جدایی نزدیک‌تر است.

دیدگاه‌ها