کد خبر : 1995440 | 28 دی 1402 ساعت 12:21 | 28.4K بازدید | 42 دیدگاه

رئالی‌ها فقط اعتراض می‌کردند

نشان دادیم فاصله بارسا با رئال همین 4 گل است!

ستاره تیم زنان بارسا پس از پیروزی 4-0 شب گذشته، گفت که رئال مادرید از نظر کیفی فاصله‌ای زیاد با آنها دارد.

نشان دادیم فاصله بارسا با رئال همین 4 گل است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فوتبال زنان توانست انتقام شکست در فینال سوپرجام را از رئال بگیرد و 4-0 پیروز شود. 

تیم زنان بارسا که قهرمان اروپاست، دیشب توانست تیم زنان رئال را در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا با چهار گل مغلوب کند و به فینال برود. حریف بارسا در این مرحله لوانته خواهد بود. 

تیم زنان بارسا در دو سال اخیر که رئال در رده زنان نیز تیم فوتبال دارد، همه ال‌کلاسیکوها را برده است و شرایط در مقایسه با فوتبال مردان متفاوت است. رئال در رده مردان 9 بازی از 13 بازی قبلی برابر بارسا را برده است.

1979997

ماریونا، ستاره تیم زنان بارسا در پایان بازی دیشب کنایه تندی به رئال زد: «قبل از هر بازی می‌گویند فاصله با بارسا کمتر شده و می‌توانند از ما مساوی بگیرند یا حتی پیروز شوند و این حرف‌ها فقط انگیزه ما را بیشتر می‌کند. ما می‌خواستیم نشان دهیم که بهتر و قدرتمندتر از رئال هستیم و فاصله حقیقی بین ما همین چهار گل است.»

ماریونا ادامه داد: «بارسا همچنان بهترین تیم اروپاست و همه می‌خواهند ما را شکست دهند. درون زمین بازیکنان رئال به جای فوتبال فقط سعی در کنایه زدن و اعتراض داشتند. از دقیقه یک تا 90 بر بازی مسلط بودیم و حالا در مسیر کسب یک جام دیگر قرار داریم. معتقدم نباید جام بردن ما عادی جلوه داده شود. این اصلا کار ساده‌ای نیست و ما با تلاش و تمرینات زیاد موفق به کسب این افتخارات شده‌ایم. هیچکس نباید کار ما را کم ارزش جلوه بدهد.»

دیدگاه‌ها