کد خبر : 1995450 | 28 دی 1402 ساعت 12:52 | 14K بازدید | 7 دیدگاه

امیدواری ستاره بارسا: آتش‌بازی در جام حذفی!

ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، مصمم است که در بازی امشب بهترین بازی ممکن را ارائه دهد.

امیدواری ستاره بارسا: آتش‌بازی در جام حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در چند هفته اخیر مانند بسیاری از بازیکنان بارسلونا روزهای سختی را سپری کرده و نتوانسته است توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در این مدت خبر داده بودند که این بازیکن دیگر ستاره موردعلاقه ژاوی و مدیران بارسا نیست و احتمال این که آنها برای دائمی کردن قرارداد او با اتلتیکو مادرید به توافق نرسند هم بسیار زیاد است. 

این در حالی است که او در ابتدای دوران حضورش در بارسا یکی از مهره‌های کلیدی و مورداعتماد ژاوی شده بود و درخششی که در زمین داشت به این تیم در کسب امتیازهای مهمی کمک کرد اما عملکرد پر فراز و نشیبش باعث شد این اعتماد به مرور زمان کمتر شود. 

1976469

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که فلیکس در بازی امشب بارسا برابر یونیونیستاس در مرحله یک هشتم جام حذفی در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت و مصمم است که بازی درخشانی را ارائه دهد تا بار دیگر خودش را به مدیران و کادر فنی بارسا ثابت کند. 

این بازیکن در واقع قصد دارد بهترین استفاده ممکن را از این فرصت ببرد تا در ادامه بتواند بار دیگر در ترکیب ثابت بارسا حضور پیدا کند و نشان دهد که شایستگی این را دارد که مدیران بارسا برای حفظ او در این تیم تلاش کنند.

دیدگاه‌ها