کد خبر : 1995463 | 28 دی 1402 ساعت 13:55 | 15.5K بازدید | 12 دیدگاه

تمرینات سخت کاپیتان: فقط به عشق یورو!

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، در اردوی تمرینی این تیم در پرتغال سخت مشغول تلاش است تا برای یورو 2024 آماده باشد.

تمرینات سخت کاپیتان: فقط به عشق یورو!

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی سخت و طولانی مدت که او را نزدیک به یک سال از میادین دور نگه داشت بار دیگر به دروازه بایرن برگشته است.

عملکرد خوب مارک آندره تراشتگن در طول این مدت باعث شد که بسیاری درباره حضور دوباره این بازیکن در تیم ملی آلمان تردید داشته باشند، اما مصدومیت ستاره بارسا در اردوی تیم ملی که باعث شد زیر تیغ جراحی برود و چند ماه از میادین دور باشد شرایط را تغییر داد.

حالا نویر شانس اول ایستادن در دروازه آلمان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 است و روزنامه بیلد خبر داده که او به سختی در تلاش است تا بتواند به اوج آمادگی برسد و هدف اصلی‌اش این است که در مسابقات یورو دروازه‌بان اول آلمان باشد. 

1980026

این تنها جامی است که او در طول دوران فوتبالش به دست نیاورده و این انگیزه مضاعفی برای او است. حتی زمانی که سایر بازیکنان بایرن در زمین نیستند هم نویر در پرتغال مشغول تمرین است یا در باشگاه بدنسازی به سختی تمرین می‌کند تا عضلاتش را به بهترین شکل برساند. 

1980027

تمرینات پر فشار تحت نظر مربی دروازه‌بان‌های بایرن حتی یک بار با اعتراض او روبرو نشده و باعث شده که انگیزه بیشتری هم بگیرد. به نظر می‌رسد که کاپیتان هیچ هدفی جز مجاب کردن یولیان ناگلزمان برای استفاده از او در ترکیب تیمش در یورو 2024 ندارد.

دیدگاه‌ها