کد خبر : 1995480 | 28 دی 1402 ساعت 15:21 | 37.9K بازدید | 12 دیدگاه

روز سیاه ژاپن برابر عراق

ستاره ژاپن: کاش به من از تراژدی دوحه نمی‌گفتید!

ریتسو دوآن اطلاعی از تراژدی کابوس دقیقه 91 ژاپن برابر عراق در راه صعود به جام جهانی 1994 نداشت و گفت بهتر بود به او چیزی نمی‌گفتند.

ستاره ژاپن: کاش به من از تراژدی دوحه نمی‌گفتید!

به گزارش "ورزش سه"، فردا ژاپن در دومین بازی دور گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف عراق خواهد رفت. ژاپن یک خاطره تلخ از بازی برابر عراق در دوحه دارد که به سال 1993 برمی‌گردد.

در آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا، ژاپن در دیداری برتر برابر عراق با گل دقایق پایانی ناکام ماند (تساوی 2-2) و نتوانست به جام جهانی آمریکا صعود کند. رویای اولین صعود ژاپن به جام جهانی با همان گل دقیقه 91 تمام شد ولی کوبو و دوآن، معتقدند تراژدی 1993 دوحه چیزی مربوط به گذشته است و ربطی به رویارویی فردا ندارد.

تاکفوسا کوبو گفت: «تراژدی دوحه ربطی به بازیکنان امروزی ندارد. می‌دانم به دلیل گل خورده در وقت‌های تلف‌شده در نیمه دوم از عراق، نتوانستیم به جام جهانی برویم، ولی این اتفاق قبل از تولد من افتاد و ارتباطی به بازی فردا ندارد و نگران نیستیم.»

کوبو ادامه داد: «انگیزه بالایی داریم و همه هیجان زده‌ایم. اگر بتوانیم فوتبال همیشگی خودمان را انجام دهیم، شانس زیادی برای کسب پیروزی خواهیم داشت.»

هنگامی که خبرنگاران در مورد این موضوع پرسیدند، اکثر بازیکنان ژاپن به اتفاق  پاسخ دادند: «این را نمی‌دانستیم.»

ریتسو دوآن (فرایبورگ) نیز در مورد تراژدی دوحه با خنده گفت: «آیا بهتر نبود که از این موضوع مطلع نمی‌شدم؟»

دیدگاه‌ها