کد خبر : 1995487 | 29 دی 1402 ساعت 02:55 | 32.2K بازدید | 20 دیدگاه

باور نمی‌کردم او تا این حد پیشرفت کند؛

فابرگاس: محمد صلاح بازیکن خاصی نبود!

هم‌تیمی سابق محمد صلاح اظهارنظر جالبی درباره این بازیکن مصری و پیشرفت او در فوتبال دارد.

فابرگاس: محمد صلاح بازیکن خاصی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح اولین تجربه خود را در لیگ‌های بزرگ اروپایی را با چلسی پشت سر گذاشت؛ تیمی که در سال 2014 از بازل سوئیس به آن پیوست و سپس به فیورنتینا، رم ایتالیا و لیورپول رفت.

صلاح در چلسی با سسک فابرگاس اسپانیایی، قهرمان جام جهانی 2010 که بین سال‌های 2014 تا 2019 در این تیم حضور داشت، هم‌بازی بود اما فابرگاس می‌گوید سطحی که محمد صلاح اکنون به عنوان یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیورپول و تیم ملی مصر به آن رسیده است، در آن دوره برای او قابل انتظار نبود‌.

فابرگاس در مصاحبه‌ای به بی‌بی‌سی گفت: اگر کسی در آن زمان که با هم بودیم، به من می‌گفت که صلاح زمانی در لیورپول به این دستاوردها خواهد رسید، می‌گفتم غیرممکن است.

او توضیح داد: او در مقابل دروازه پرکار نبود که شاید این موضوع به دلیل کمبود موقعیت بود. حرکات و سرعت او در زمین به این شکل نبود. بازی او در فضاها را بینید، او در گذشته تقابل نفر به نفر آنطور که در حال حاضر هست، خاص و متمایز نبود.

صلاح از زمان انتقال به لیورپول در سال 2017، 204 گل در 332 بازی به ثمر رسانده و 88 پاس گل نیز داده است. این در حالی است که این بازیکن در دوران حضور در چلسی در 19 بازی تنها دو گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد.

دیدگاه‌ها