کد خبر : 1995501 | 28 دی 1402 ساعت 17:07 | 10.8K بازدید | 23 دیدگاه

کانگوروها دومین تیم قطعی مرحله حذفی:

استرالیا 1-0 سوریه: برنده‌ می‌شوند اما سخت و اقتصادی!

تیم ملی استرالیا با پیروزی مقابل سوریه به مرحله حذفی صعود کرد.

استرالیا 1-0 سوریه: برنده‌ می‌شوند اما سخت و اقتصادی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا با شکست سوریه صدرنشین گروه B شد و صعود به مرحله بعدی را قطعی کرد، جکسون ایروین بازهم برای این تیم گلزنی کرد تا نقش ویژه‌ای در صعود استرالیا داشته باشد.

ویدئو: 322272

استرالیا در این بازی به‌طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت اما حملات آنها شدت و کیفیت لازم را برای باز کردن دروازه سوریه‌ای‌ها را نداشت و دروازه احمد مدنیه در نیمه اول با خطر جدی روبه‌رو نشد، سوریه‌ای ها هم در مقابل با تله‌گذاری در زمین خودی به دنبال ضدحمله و خلق موقعیت بودند که در این زمینه هم موفق عمل نکردند تا نیمه نخست بدون موقعیت جدی و گل به پایان برسد.

1980077

در نیمه دوم هم بازی با همان شکل پیش رفت اما بازهم جکسون ایروین ستاره تیم ملی استرالیا تاثیرگذار بود و در شلوغی محوطه جریمه با ضربه نوک پا توپ را از بین پای دروازه‌بان سوریه عبور داد تا گل برتری استرالیا به ثمر برسد، در ادامه مسابقه سوریه‌ای‌ها با 2 تعویض هجومی و حضور عمر خربین و فهد یوسف سعی به تساوی کشیدن بازی داشتند که ثمر بخش نبود و نتوانستند موقعیت جدی خلق کنند.

1980078

تیم ملی استرالیا در دو بازی ابتدایی مقابل تیم‌های قدرتمندی به میدان نرفت اما کیفیت لازم در فوتبال آنها دیده نشد، آنها برنده می‌شوند اما سخت و اقتصادی، فوتبال آنها سرعت لازم را ندارد و در گردش توپ به‌شدت مشکل دارند، عیار واقعی تیم ملی استرالیا مقابل ازبکستان و تیم‌های مرحله حذفی مشخص خواهد شد، بعید به نظر می‌رسد که آنها در این تورنومنت رقیب دشواری برای تیم‌های مدعی باشند.

استرالیا با دو برد اقتصادی مقابل هند و سوریه 6 امتیازی شد و در صدر گروه B قرار دارد و صعودش نیز قطعی شد، در صورت پیروزی ازبکستان مقابل هند بازی بعدی این دو تیم مقابل هم برای صدرنشینی در گروه خواهد بود.

دیدگاه‌ها