کد خبر : 1995518 | 29 دی 1402 ساعت 03:31 | 26.9K بازدید | 14 دیدگاه

دومین کلین‌شیت گلر استرالیایی:

متئو رایان یک گام جلوتر از سوزوکی و بیرانوند!

دروازه‌بان تیم ملی استرالیا با دومین کلین‌شیت در صدر جدول بهترین‌ گلر جام قرار گرفت.

متئو رایان یک گام جلوتر از سوزوکی و بیرانوند!

به گزارش "ورزش سه"، متئو رایان، گلر استرالیا در دومین بازی این تیم موفق به کلین‌شیت شد تا در کنار مشعل برشم (قطر) و جولینگ یانگ (چین) در صدر جدول کلین‌شیت مسابقات قرار بگیرد.

علیرضا بیرانوند، زیون سوزوکی، متئو رایان و کیم سئونگ-گیو دروازه‌بان‌هایی بودند که از ابتدای جام به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین گلرها و مدعیان اصلی دستکش طلایی مسابقات در تورنومنت حضور پیدا کردند و در هفته ابتدایی فقط رایان موفق به کلین‌شیت شد.

رایان در دومین بازی استرالیا هم موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا گلرهای مدعی جام در بازی دوم مرحله گروهی با انگیزه‌های خاصی وارد میدان شوند و برای ثبت کلین‌شیت تلاش بیشتری انجام دهند.

یکی دیگر از دروازه‌بان‌های مطرح این جام نواف العبیدی بود که توسط روبرتو مانچینی از تیم ملی عربستان کنار گذاشته شد تا جدال برترین دروازه‌بان جام در بین دیگر تیم‌های مدعی باقی بماند.

مشعل برشم و جولینگ یانگ دو گلری بودند که برخلاف پیش‌بینی‌هایی که انجام می‌شد در حال حاضر با دو کلین‌شیت هنوز گلی دریافت نکردند و آمار خوبی در مسابقات دارند.

1978981

علیرضا بیرانوند در بازی با هنگ‌کنگ فرصت این را دارد تا اولین کلین‌شیت را ثبت کند، در بازی با فلسطین او عملکرد خوبی داشت اما روی غفلت و اشتباه مدافعین دروازه ایران باز شد تا کام بیرو در آن مسابقه تلخ شود.

دیدگاه‌ها