کد خبر : 1995578 | 28 دی 1402 ساعت 22:38 | 77.9K بازدید | 57 دیدگاه

ناشیانه‌ترین گل‌به‌خودی سال آسیا (عکس)

تیم ملی فلسطین در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

ناشیانه‌ترین گل‌به‌خودی سال آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امارات ممکن است حذفی زود هنگام از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تجربه کند. آنها پس از پیروزی در دور اول مقابل هنگ‌کنگ امروز مقابل فلسطین قرار گرفتند که بعد از گلزنی در نیمه اول توسط الامیری در ابتدا با ده نفره شدن با تصمیم عجیب داور حالا در آستانه شکست از حریف سرخپوش خود هستند.

فلسطین توپ و میدان را در اختیار گرفته و با حملات مکرر دروازه این تیم را تهدید می‌کند و البته روی یکی از همین حملات، این مدافع تیم ملی فوتبال امارات بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

1980227

در دقیقه ۵۰، بدر ناصر مدافع امارات روی یک دفع ناشیانه و شیرجه‌ای در شرایطی که کسی هم او را تهدید نمی‌کرد دروازه خودی را گشود تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده بشود. البته اماراتی‌ها به داور اعتراض داشتند که قبل از گلِ زده فلسطین، خطایی روی دیگر مدافع این تیم صورت گرفته اما داور گوشش به این حرفا بدهکار نبود تا فلسطینی‌ها توپ را در میانه میدان بکارند و آماده شروع مجدد بازی بشوند.

در حال حاضر که ۷۰ دقیقه از بازی گذشته برتری مطلق برای فلسطین است و آنها با توجه به حمایت هواداران ممکن است از این بازی برنده بیرون بیایند که این موضوع می‌تواند با توجه به شکست احتمالی اماراتی‌ها مقابل ایران در بازی سوم، حذف زود هنگام شاگردان پائولو بنتو را از تورنمنت رقم بزند. البته اماراتی‌ها به واسطه اخراج بازیکن‌شان در نیمه اول بسیار عصبانی و شاکی از داوری هستند.

1980229
1980226

دیدگاه‌ها