کد خبر : 1995583 | 29 دی 1402 ساعت 05:33 | 28.3K بازدید | 3 دیدگاه

آرزوی ستاره بیانکونری برآورده شد: خداحافظ یووه!

مویزه کین، ستاره یوونتوس در انتقالی قرضی راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.

آرزوی ستاره بیانکونری برآورده شد: خداحافظ یووه!

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورت ایتالیا و بسیاری منبع معتبر دیگر مطمئن هستند که دو باشگاه یوونتوس و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال قرضی مویزه کین به توافق رسیده‌اند و فقط مذاکره بر سر جزئیات باقی مانده است.

این انتقال در صدر لیست آرزوهای کین قرار دارد. ملی‌پوش ایتالیایی پس از ظهور و درخشش کنان ییلدیز، بازیکن آکادمی تیم، از ترکیب اصلی ماسمیلیانو آلگری دور شده است و دیگر خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان اصلی یوونتوس نمی‌بیند.

1962554

او پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ به دنبال حضور در ترکیب اصلی است و می‌داند که این اتفاق در یوونتوس نخواهد افتاد. بهترین گزینه ترک موقت بانوی پیر در همین ژانویه است.

او از فیورنتینا و مونزا هم پیشنهاداتی داشت اما کین از گذشته عاشق بازی در اتلتیکو مادرید بوده است و حالا که پیشنهاد این باشگاه از راه رسیده و در آستانه توافق با یووه هستند، او به آرزویش رسیده است.

انتقال کین قرضی و بدون بند خرید است و پس از پایان دوران حضور قرضی‌اش در اسپانیا دوباره به یوونتوس بازخواهد گشت. البته احتمالاً کین پیش از رفتن به اتلتیکو قراردادش با یووه را که تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد، تمدید می‌کند.

این سومین حضور ستاره ایتالیایی در خارج از کشور پس از بازی در پاری سن ژرمن و اورتون خواهد بود.
یوونتوس امروز مارلی آکه را هم به‌صورت قرضی برای ادامه فصل به تیم ایوردون سوئیس فرستاد.

دیدگاه‌ها