کد خبر : 1995585 | 29 دی 1402 ساعت 05:45 | 38.5K بازدید | 65 دیدگاه

برای یامگا: زود برگرد ستاره واقعی ما

خبری که جسته گریخته از اطراف باشگاه استقلال به گوش می‌رسید دیشب به‌صورت رسمی اعلام شد: مصدومیت یامگا جدی و خطرناک است.

برای یامگا: زود برگرد ستاره واقعی ما

به گزارش "ورزش سه "، محبوب‌ترین خارجی سال‌های اخیر استقلال در تمرینات این تیم از ناحیه چشم به‌شدت آسیب دیده است و براساس اعلام پزشک باشگاه بعد از دو عمل جراحی بازیابی دوباره چشم چپ یامگا نیازمند عمل‌های دیگری است. خبری تلخ و ناگوار در مورد بازیکنی که در این چند سال یکی از خوب‌های لیگ ما از لحاظ فنی و اخلاقی و مرد محبوب مربیان استقلال از مجیدی و ساپینتو گرفته تا نکونام بوده است.

یامگا که در روز 23 مهر سال 1400به تیم استقلال پیوست در همان بازی  اول دو گل برای این تیم برابر ذوب آهن به ثمر رساند تا خرید خوب مجیدی در آن فصل باشد، در همان سال اول به همراه مجیدی قهرمان لیگ برتر شد و فصل بعد محبوب ساپینتو بود. بازیکنی بدون حاشیه که توان بازی در همه نقاط زمین در جناح راست را دارد و یکی از مردان مورد علاقه هوداران استقلال است. نکونام هم در فصل جاری به اندازه مجیدی و ساپینتو به یامگا علاقه نشان داد تا او در اکثر بازی‌های تیم او بازیکن منتخب نکونام برای بازی در زمین باشد.

ستاره دوست داشتنی استقلال با آن ضربات کم نقص و بدون اشتباهش از روی نقطه پنالتی به قدری به دل هواداران استقلال در این روزها رسوخ کرده بود که وقتی داور در دربی پنالتی دقیقه 96 را برای این تیم برابر پرسپولیس و گلری مثل بیرانوند اعلام کرد خیالشان از گل شدنش راحت بود. پنالتی زنی قهار که خیلی‌ها به کنایه و طنز زیبا او را  گمشده فرانسه در ضربات پنالتی جام جهانی 2022 برابر آرژانتین می‌دانستند.

1958331

یامگا که به 27 سالگی رسیده در تمرینات و در برخورد ناخواسته با حامدی‌فر بازیکن جوان آبی‌ها به‌شدت از ناحیه چشم مصدوم شده است و پزشکان به دنبال بازگرداندن بینایی کامل او هستند. این خبر دل همه هواداران فوتبال را به درد آورد، همانطور که 29 سال قبل و در همین روزهای پایانی دی‌ماه خبر ناگوار تصادف جواد منافی ملی پوش چپ پای پرسپولیس قبل از دربی، جامعه هواداری فوتبال را به شوک برد، این خبر هم می‌تواند عواقبی سخت و ناگوار به همراه داشته باشد. هر چند یامگا دقایقی قبل با انتشار پیامی از روحیه بالای خودش برای بازگشت خبر داد تا کمی از نگرانی‌ها بکاهد، ولی همه جامعه فوتبال از صمیم قلب منتظر خبرهای خوب از طرف باشگاه استقلال هستند.

آبی‌ها که یک‌بار و در همین چند سال قبل بابت مصدومیت سخت و خوب نشدنی پادووانی روزهای بدی را سپری کردند، به‌شدت نگران مردی هستند که در روزهای بی پولی در کنار آنها ماند، در شروع تمرینات فصل جدید نفر اولی بود که خودش را به مربیان این تیم معرفی کرد و از رفتاری مناسب در زمین و بیرون زمین برخوردار است.

1943718

نه تنها هواداران استقلال، بلکه تمامی هواداران واقعی فوتبال و طرفدار هر طیفی در کنار یامگا هستند، همه با هم و بدون توجه به رنگ‌ها منتظر مرد یخی و خونسرد آبی‌ها می‌مانیم، می‌مانیم تا دوباره او را بدون استرس پشت ضربات پنالتی و درحال نفوذ از جناح راست ببینیم .

محمدرضا تقی‌خانی

دیدگاه‌ها