کد خبر : 1995607 | 29 دی 1402 ساعت 07:30 | 20.5K بازدید | 10 دیدگاه

مکرم دبوب و حسرت پیروزی فلسطین

فلسطین در دومین دیدار جام ملت‌های آسیا عملکرد شگفت‌انگیزی در مقابل امارات ارائه کرد.

مکرم دبوب و حسرت پیروزی فلسطین

به گزارش "ورزش‌سه"، شکست چهار بر یک فلسطینی‌ها مقابل قلعه‌نویی و شاگردانش سبب شده بود که بسیاری از کارشناسان و به ویژه اهالی فوتبال درک درستی از قدرت فلسطین نداشته باشند، اما مصاف این تیم برای امارات به رهبری پائولو بنتو ابعاد دیگری از قدرت این تیم را مشخص کرد. 

شاگردان مکرم دبوب اولین حمله در دیدار برابر امارات را ایجاد کردند و اگرچه در نیمه اول در دقیقه ۲۲ دروازه آنها روی یک ارسال با یک ضربه سر زیبا باز شد، اما پس از آن تا پایان نیمه تیم برتر میدان فلسطین بود و حتی صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند که خالد عیسی سنگربان امارت به خوبی جهت شوت مهاجم حریف را تشخیص داد. 

1980285

در نیمه دوم هم حملات تیم فوتبال فلسطین ادامه داشت و آنها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و برتری محسوسی مقابل حریف صاحب نام خود در طول ۴۵ دقیقه دوم ایجاد کردند. شاگردان دبوب بارها روی دروازه امارات موقعیت گل ایجاد کردند و در روزی که مهاجمان این تیم بدشانس بودند یا خودباوری لازم را نداشتند، موقعیت‌ها یک به یک از دست رفت. البته در این بین یک مرتبه مدافع تیم امارات دروازه خودی را باز کرد تا حداقل فلسطین در این مسابقه که به طرز شگفت‌انگیز و غیرمنتظره‌ای تیم برتر میدان بود، حداقل یک امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها