کد خبر : 1995612 | 29 دی 1402 ساعت 00:33 | 3.9K بازدید | 14 دیدگاه

اکلستون:

فرستاپن با خودروی فراری و مرسدس هم برنده می‌شود

رئیس پیشین فرمول یک معتقد است، ماکس فرستاپن حتی با خودروهای مرسدس و فراری هم برنده فرمول یک خواهد شد.

فرستاپن با خودروی فراری و مرسدس هم برنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برنی اکلستون در این مورد گفت: تیم اتریشی ردبول با صبر و حوصله پیروزی‌های مرسدس را در سال‌های گذشته تحمل کرد و همه حلقه‌های ضعیف را یکی یکی جایگزین کرد. حالا آنها بهترین تیم، بهترین طراحی، بهترین ماشین و بهترین راننده را دارند. آنها کار بزرگی انجام دادند.

رئیس پیشین فرمول یک خاطر نشان کرد: اگر تیمی بتواند جلوی ردبول را بگیرد، فراری خواهد بود نه مرسدس. این فقط به‌خاطر ماشین نیست. لوئیس همیلتون کمی سرعت خود را کاهش داد و جورج راسل آنطور که فکر می‌کرد، خوب نبود، اما با این حال، آنها نباید به اندازه فصل گذشته شکست می‌خوردند.

برنی اکلستون درباره ماکس فرستاپن راننده هلندی ردبول و قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک اظهار داشت: ماکس معیار همه چیز در حال حاضر است. می‌توانید او را سوار خودروی مک لارن، فراری یا مرسدس بنز کنید، او قطعاً برنده خواهد شد. از میان رانندگان جوان، من بیشتر تحت تأثیر اسکار پیاستری استرالیایی هستم. او هم روزی قهرمان خواهد شد. البته برای مایک شوماخر متأسفم. هرگز به او این فرصت داده نشد که نشان دهد توانایی‌اش را دارد. مایک در تیمی اشتباه و با افرادی اشتباه گم شد.

دیدگاه‌ها