کد خبر : 1995650 | 29 دی 1402 ساعت 11:51 | 37K بازدید | 31 دیدگاه

دعوای سیمئونه با ستاره رئال: اخراجش کنید! (عکس)

درگیری دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، با وینیسیوس جونیور از صحنه‌های جالب دربی مادرید بود.

دعوای سیمئونه با ستاره رئال: اخراجش کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم جام حذفی اسپانیا روبه‌روی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم پیروز شد. 

این پیروزی به معنای صعود اتلتیکو به مرحله یک‌چهارم نهایی و به نوعی انتقام از رئال به دلیل باخت سنگین هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سوپر جام بود و اهمیت بسیار زیادی برای این تیم داشت. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در وقت قانونی این بازی دو بار از حریف عقب افتادند اما هر دو بار موفق شدند گل‌های خورده را جبران کنند. خوسلو در دقیقه 82 توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند و بازی را به وقت اضافه بکشاند و خوشحالی بسیار زیاد رئالی‌ها چندان به مذاق سیمئونه خوش نیامد. 

1980368

وینیسیوس که یک کارت زرد هم داشت پس از این گل به سمت سکوها رفت و شروع به خوشحالی خاصی کرد که خودش معتقد بود رو به هواداران رئال بوده اما سیمئونه باور داشت که او باید به‌خاطر تحریک هواداران اتلتیکو کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. 

همین اتفاقات باعث شد که پس از سوت پایان بازی در 90 دقیقه این دو نفر درگیری لفظی شدیدی با هم داشته باشند. سیمئونه به سمت او رفت و صحبت‌هایی را مطرح کرد که با واکنش ستاره برزیلی رئال همراه شد. 

اما در نهایت سایر افرادی که در صحنه حضور داشتند توانستند آنها را از هم دور کنند و شرایط را آرام نگه دارند. وینیسیوس در وقت‌های اضافه اشتباه مرگ‌باری هم داشت که گل سوم اتلتیکو را به آنها هدیه کرد.

دیدگاه‌ها