کد خبر : 1995661 | 29 دی 1402 ساعت 12:58 | 54.6K بازدید | 121 دیدگاه

دفن رئال در مترو

نیش سمی ال‌چولو: انتقامی که داغ بود!

می‌خواهید به رئال در سه بازی 10 گل بزنید؟ بهتر است به سراغ دیه‌گو سیمئونه بروید. او راه گلباران کردن تیم آنچلوتی را بهتر از هر کسی می‌داند.

نیش سمی ال‌چولو: انتقامی که داغ بود!

به گزارش "ورزش سه"، می‌گویند انتقام باید سرد سرو شود اما در مورد اتلتیکو، آنها تنها به هشت روز نیاز داشتند تا از شر آن شب کابوس‌وار ریاض خلاص شوند و این کار را به شکلی بزرگ انجام دادند. 

نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، دیداری که رئال مادرید به اتلتیکو 5 گل زد و راهی فینال شد، مثل خاری در چشم روخی بلانکو بود. هرچند در وقت اضافه اما رئال با نتیجه 5-3 بعد از 120 دقیقه تلاش همشهری را برده بود و به فینال رفت تا اولین جام فصل را کسب کند. دیشب ولی رئال از یک جام بزرگ محروم شد آن هم به دست اتلتی.

1980387

وقت‌های اضافه دیشب به نفع اتلتیکو شد. در وقت‌های قانونی اتلتیکو دو بار جلو افتاد و دید که رئال مادرید چطور بازی را به تساوی کشاند. این‌بار ولی دو 15 دقیقه فرصت انتقامی برای اتلتیکو شد. دو گل زیبا از ریکلمه و گریزمان کار رئال را تمام کردند. به‌خصوص سوپرگل گریزمان در شبی که افتخار بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو را کنار هواداران جشن گرفت، از یادها نخواهد رفت.

گریزمان شب را با پیراهن یادگاری به افتخار 174 گلش برای اتلتیکو آغاز کرد و آن را با گل 175 تمام کرد تا اتلتیکو را به یک‌چهارم نهایی بفرستد. وقتی گریزمان از زاویه بسته به رئال گل زد، ورزشگاه منفجر شد. او پیراهنش را از تن خارج کرد و کنار نیمکت نیز سیمئونه از خود بی‌خود شده بود. چولو را حتی در بردهای قبلی برابر رئال به‌ندرت این‌چنین دیده بودیم. بعد از گل چهارم و قطعی شدن پیروزی اتلتیکو، سیمئونه مثل یک دونده سرعت خودش را به حلقه شادی بازیکنانش رساند. سیمئونه را این‌چنین ندیده بودیم.

1980321

اتلتیکو به یک‌چهارم نهایی راه یافت و هنوز در هر سه جام زنده است اما برای رئال حالا فقط لالیگا و لیگ قهرمانان باقی مانده است. از سال 2013 و در فینال تاریخی برنابئو، اتلتیکو دیگر نتوانسته بود رئال را در کوپا دل ری ناکام بگذارد. تیم سیمئونه همچنان با امید زنده است اگر چه در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس زیادی برای قهرمانی نخواهد داشت ولی کوپا دل ری، نزدیک ترین جام به آنهاست.

اتلتیکو امسال در متروپولیتانو شکست ناپذیر بوده است. 21 بازی است که اتلتی در این ورزشگاه نباخته و تا قبل از دربی در همه بازی‌های خانگی 12 برد و یک تساوی (برابر ختافه) داشت. هر سه بازی خانگی لیگ قهرمانان را نیز اتلتیکو برده بود.

1980390

اتلتیکو تنها تیمی بوده که در فصل جاری رئال را شکست داده است، نه یک‌بار که دو بار. در سه رویارویی تیم سیمئونه برابر رئال، این تیم 10 گل به کهکشانی‌ها زده و برد 4-2 دیشب کنار برد 3-1 بازی رفت لالیگا نشست. 

سیمئونه، گربه سیاه رئال مادرید در تمام این سال‌ها، حالا راه گلباران کردن همسایه بزرگتر را نیز خوب یاد گرفته است. او دیشب به بهترین شکل انتقامش را از رئال گرفت، یک انتقام گرم و داغ.

دیدگاه‌ها